כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: איזה רשת קולנוע VIP המשתלמת ביותר

רשתות הקולנוע מציעות כרטיסי קולנוע רגילים וגם כרטיסי קולנוע משודרגים הנקראים VIP או פרימיום. בכרטיס זה תקבלו כניסה לסרט עם מושבים מפנקים ואוכל מסביב. ice בדק ומצא, איזה רשת קולנוע עם VIP ופרימיום היא המשתחמת ביותר
ענת סימן טוב |  2
קולנוע (צילום pexels)
יציאה לסרט יכולה להיות חוויה, ויכולה להיות גם חוויה מהנה יותר, אם תשדרגו אותה לVIP. רוב מתחמי הקולנוע בארץ מציעים מתחמי VIP או כרטיסי פרימיום, בוא תקבלו אוכל כחלק מהסרט ללא הגבלה. העלויות הם בערך פי שתיים או שלוש, מכרטיס רגיל וזה תלוי אם בחרתם בפרימיום או ב-VIP.
עלות כרטיס ממוצעת של סרט עולה 45 שקלים, תוספת פופקורן גדול ושתייה זוגית עולה עוד 65 שקלים, ביחד זה ייצא לך לערך 110 שקלים. בדקנו והשוונו, מה העלויות של מתחמים הVIP ומה תקבלו בתמורה.

המחיר היקר ביותר של הVIP הוא בפלאנט של 153.50 שקלים והוא כולל במחיר כרטיס לסרט וארוחה מלאה ומפנקת הכוללת למשל, פוקאצ'ה איטלקית משוחה בשמן זית כתית בכבישה קרה, מבחר לחמניות ביס קמח מלא/לבן  מוגשים לצד מתבלים טחינה לבנה הר ברכה עם נגיעות סומק, סלט טונה עם מיונז ופלפלים, גבינת שמנת זיתים סלסת עגבניות וזיתים מתובלים. בנוסף, יש סלט בהרכבה אישית, סלטים לדוגמא: כרוב  עם פטרוזיליה וחמוציות אדומות בתיבול לימון ושמן זית, סלט בטטה קריספי ברוטב לימוני ועוד.
בנוסף מוצע שם גם אוכל חם עם כרובית אפויה בתנור עם טחינה וסומק, נודלס ירקות בטריאקי וג'ינג'ר, פסטה ועוד יחד עם מגוון רחב של קינוחים וכמובן שתייה קלה, יין מבעבע וכו'.
בנוסף, יש לרשת מסלול פרימיום בעלות של 79.90 שקלים בשני סניפים בלבד באר שבע וזכרון יעקב ושם תקבלו  מזנון קולנוע חופשי הכולל פופקורן, שתייה ונאצ'וס ללא הגבלה, וצפייה בסרט בכורסאות המתכווננות והמפנקות באולם הvip.
כרטיס כניסה לVIP בסינמה סיטי עולה 148.90 שקלים. הכרטיס מקנה כניסה לאחד מאולמות ה-VIP  עם אירוח בטרקלין של  45 דק’ טרם תחילת ההקרנה.  שם תוכלו ליהנות מתפריט מגוון, כאשר התפריט עשוי להשתנות מסניף לסניף וכן מעת לעת. כלל התפריט הינו כלול במחיר הכרטיס, כולל תפריט האלכוהול. לאחר סיום ההתכנסות בטרקלין, תוזמנו לצפות בסרט על גבי מושבים מפנקים ומתכווננים. לתוך האולם עצמו ניתן להכניס: פופקורן, גלידות ושתייה חמה/קלה/אלכוהול.
בהוט סינמה, קיימת חוויה של הוט פרימיום בעלות של 80.50 שקלים. הכרטיס מקנה חוויה קולנועית עם מושבים חשמליים מתכווננים לנוחות מירבית, הדום לרגליים, מחזיק כוסות עם מדף לפופקורן וחטיפים וחבילה מפנקת עם פופקורן ושתייה.
מבחינת מחירי הVIP, הפערים הם 5 שקלים לא ניכריים, אבל חוויות קולנוע שונה מאחד לשני. מבחינת הפרימיום, נראה כי חבילת הפרימיום פלאנט משתלמת המציעה פופקורן ושתייה חופשית ללא הגבלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני זולה ביותר, לא עולה הרבה (ל"ת)
    רונלי המלווה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • את לא שווה גרוש! (ל"ת)
    !!!!!!!! 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור