כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: הרשת הזולה לרכוש נינג'ה גריל

מכשיר הנינג'ה גריל תפס תאוצה וקיים כמעט בכל בית בישראל. מדובר במכשיר שעושה כמעט הכל במטבח, במהירות, עוצמות וללא ריחות. ice בדק ומצא, היכן ניתן למצוא את הנינג'ה גריל  MAX PRO AG653 במחיר המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
מטבח-אילוסטרציה (צילום freepik)
המכשיר נינג'ה גריל, הפך למכשיר שקיים כמעט בכל בית. מדובר במכשיר טוב לצלייה, גריל, אפייה, להכנת צ'יפסים וכדומה. החברה הוציאה מספר דגמים, והדגם החדש ביותר כרגע הוא NINJA MAX PRO AG653.  מדובר במערכת בישול חכמה שצולה, אופה ומטגנת, בלי ניחושים ולתוצאות מדויקות עם פאנל תצוגה בעברית. יש האומרים שהמכשיר אף מחליף מנגל, כי ניתן ל לצלייה גם עם מכסה פתוח ועם פלטה שטוחה לצריבה והקפצה.
המון בתים אוהבים את המכשיר הזה, כי ניתן להכין בו הכל, בלי ריחות של טיגונים וכדומה, ובמהירות רבה יותר מתנור בישול בגז. בדקנו והשוונו, איפה ניתן להשיג את המכשיר, במחיר הזול ביותר.
המחיר הזול ביותר נמגר בשתי רשתות הוט סטור ועולם הקולנוע והחשמל, בעלות של 1149 שקלים, והמחיר היקר ביותר הוא בבזק ודינמיקה בעלות של 1499 שקלים.
בין המחירים הללו יש גם את המחירים 1350 ו1165 שקלים.
במוצר הזה חשוב לבדוק כי מקבלים אחריות יצרן מקורית של חברת שריג, שהם היבואנים הרשמיים של המוצר, בכדי לקבל את האחריות הנכונה למכשיר. בנוסף, כן חשוב לעשות השוואות גם במוצר שכזה, כי הפערים בשוק הם ניכרים ולמעשה תוכלו לחסוך כ-450 שקלים לערך, אם רק תשוו את המוצר בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה