כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: היכן הרשת המשתלמת ביותר לרכישת מזגן

חודש אוגוסט הלוהט, מסתיים בשבת הקרובה אך מזג האוויר החם, עדיין מסרב ללכת. כדי שלא תסבלו מחום, בדקנו והשוונו, היכן הכי משתלם לרכוש דגם של מזגן פופלארי, במחיר הטוב ביותר
ענת סימן טוב |  2
מזגן (צילום pixabay)
הקיץ הישראלי מתאפיין בחום ממושך גם עד חודש נובמבר. מה שמשאיר אותנו עם מזגן פעיל במשך המון חודשים, מה שמגביר את הסיכוי למזגן שמתקלקל מהר יותר והרצון  להחליפו בחדש.
אם אתם מחפשים מזגן חדש, בדקנו לכם דגם פופלארי של תדיראן, מזגן עילי ALPHA PRO INVERTER 140NG  ומצאנו, איפה המחיר המשתלם ביותר. לפי אתר מדרג, המזגן האמין ביותר הוא תדיראן לפי 60% מהבחירה. המזגן השני הטוב יותר, הוא של חברת אלקטרה, עם 30% בחירה.
חשוב לדעת לפני שרוכשים מזגן, להתאים אותו לגודל החדר. בכדי למנוע תקלות שונות של מזגן שאינו מותאם לגודל החדר. בנוסף, לא מומלץ לחבר לשקע של מזגן עוד מוצרי חשמל צורכי חשמל גבוהים כמו מקרר, טלוויזיה ועוד.
על פי אתר מדרג, עלות התקנה מזגן תלויה בכח סוס של המזגן. כך למשל, התקנת מזגן 1 כוח סוס – 1.25 כוח סוס, תעלה לכם 800 - 1000 ₪ בממוצע, לא כולל מע"מ. התקנת מזגן 1.5 כוח סוס – 2 כוח סוס, תעלה לכם החל מ - 1200 ₪ בממוצע, לא כולל מע"מ. התקנת מזגן 2.5 כוח סוס – 3 כוח סוס, תעלה לכם החל מ-1400 ₪ בממוצע, לא כולל מע"מ.
 
הדגם אותו בדקנו, השוונו אותו בין כמה אתרים שמוכרים אותו. מצאנו כי, נמצאו שלוש רשתות שמוכרות את הדגם של המזגן במחיר המשתלם ביותר, ב1798 שקלים והוא נמכר ברשתות KSP, IVORY וlast price. הרשת הכי יקרה  לרכוש את המזגן, היא ישירות מתדיראן בעלות של 2310 שקלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני חמה כמו השמש
    רונלי קוף-לי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    12 0
    חםםםם לי
    סגור
  • ושום מזגן שבעולם לא ירצה לקרר אותך (ל"ת)
    רונלי מיזוג-לי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור