נדל"ן ותשתיות

קבוצת KSP מתרחבת: עסקת שכירות בהיקף של 5,300 מ"ר

משווקת מוצרי הצריכה, המחשבים והסלולר מגיעה לפארק העסקים החכם בקיסריה. החברה חתמה על עסקת שכירות של כ-5,300 מ"ר במרכז לוגיסטי משוכלל אותו הקימה החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של כ-60 מיליון שקל. מחיר השכירות נע בין 52-55 שקל למ"ר. מנכ"ל החברה לנכסי קיסריה: "ממשיכים להאמין בכלכלה הישראלית"

מערכת ice |  2
מתחם הרכבת בפארק העסקים החדש בקיסריה (צילום טרימדיה)
גם בימים מאתגרים אלה, החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד ממשיכה לממש את אסטרטגית הצמיחה שלה. לאחרונה חתמה החברה על הסכם שכירות עם קבוצת K.S.P, המשווקת מוצרי הצריכה, המחשבים והסלולר המובילה בישראל. לפי ההסכם, K.S.P תשכור כ-5,300 מ"ר במרלו"ג השחם שבחלקו הצפוני של פארק העסקים. המרלו"ג המשוכלל משתרע על פני שטח תפעולי של כ-18,000 מ"ר ושבהקמתו השקיעה החברה לנכסים כ-60 מיליון שקל. 
דמי השכירות לשטחי אחסנה ולוגיסטיקה בפארק העסקים החכם קיסריה נעים בין 52-55 שקלים למ"ר. העסקה עם קבוצת K.S.P נחתמה לתקופה של 20 שנים. את העסקה הובילו רן אלישע, סמנכ"ל הנכסים, ישי קרניאל, מנהל אגף מניבים, רועי מקדסי מנהל הנכסים יחד עם עו"ד גליה זיסקינד-שפיגל, שותפה במחלקת הנדל"ן, ועו"ד טל לוי ממשרד "אגמון עם טולצ'ינסקי".

מיקי קליגר (צילום: לנס הפקות)
מיקי קליגר, יו"ר החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, ציין: דווקא בימים מורכבים אלה, אנו בקבוצת רוטשילד (ישראל) מחויבים להמשך העשייה העסקית והחברתית ולחיזוק חוסנה של מדינת ישראל והחברה הישראלית. בחירתה של K.S.P  בפארק העסקים שלנו בקיסריה דווקא בתקופה כזו והעובדה שעשרות משרות חדשות יתווספו לתושבי הסביבה במרלו"ג החדש שלה הן ביטוי מובהק למאמצים אלה וגם לאטרקטיביות של פארק העסקים שלנו לכלל התעשיות בישראל.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה (צילום: הדס שאול)
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, ברך על חתימת ההסכם וציין: "אנו מודים להנהלת K.S.P הבחירה בפארק ובמרלו"ג החדש שהקמנו. גם בשנה מורכבת שכזו אנחנו ממשיכים להאמין בכלכלת ישראל ובאטרקטיביות פארק העסקים שלנו.

מימין לשמאל מייסדי קבוצת KSP יעקב פרילוק וזאב סורקין במעמד חתימת השכירות בפארק העסקים החכם קיסריה (צילום: לירון מלכי)
בימים אלה אנו משלימים את הקמתו של מגה פרויקט קמפוס הרכבת - מרכז היי-טק ומסחר חדשני נוסף בפארק בעיצוב אדריכלי ברמה בינלאומית. הקמפוס החדש עם נגישות מעולה של 50 מ' בלבד מתחנת הרכבת שבפארק יכלול כ-45,000 מ"ר של משרדים ב-3 מבנים בני 6 קומות, בתקן בנייה יוקרתי LEED Gold והוא יהווה בית לתאגידים מובילים מישראל ומהעולם".
מ-K.S.P נמסר כי הקבוצה שמחה להצטרף לחברות המובילות בישראל, אשר בחרו למקם את פעילותן בפארק העסקים קיסריה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות. המרלו"ג הנוסף יאפשר ל-K.S.P לייעל ולשפר את הפעילות הלוגיסטית ולהמשיך להגדיל את היצע המוצרים המגוון שהקבוצה מציעה לקהל לקוחותיה הרחב, במחירים אטרקטיביים, ממיקום המאפשר אספקה מהירה יותר לכל רחבי הארץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאמינים בישראל? אתם לא עושים טובה לאף אחד, לכו תבנו
    הדגכ 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרכז לוגיסטי בסן פרנסיסקו
    סגור
  • 1.
    שכחו להזכיר בכתבה שלצורך בניית המתחם אין חניון לרכבת
    sho 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם עניין זניח ולא חשוב שמונע את ההגעה לתחנת קיסריה למשתמשי הרכבת,
    סגור