השוק

יוטרון בעסקה משמעותית: "מימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה"

חברת החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, חתמה הסכם עם שני לקוחות ישראלים מובילים בתחומם. התמורה הצפויה לחברה על פי ההסכמים תעמוד על סך כולל של כ-40 מיליון שקל. המנכ"ל חיים שני: "מציגים יכולות טכנולוגיות גבוהות,  רובוטיקה מתקדמת ומערכות מחשוב מבוססות AI"
מערכת ice | 
חניון אוטומטי מבית יוטרון (צילום יחצ)
חברת יוטרון, חברת החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, חתמה היום (חמישי) עם שני לקוחות ישראלים מובילים בתחומם, הסכם לתכנון והקמה של מערכות מחסנים אוטומטיים המשולבים בתהליך לוגיסטיקה ושירותים לוגיסטיים TPL. המערכות תכלולנה תתי מערכות מהירות לאחסון ושליפת מוצרים ממחסן אוטומטי, הכולל אחסון קפוא, אחסון מצונן וכן מערכת רובוטים אוטונומיים שמשמשת לשינוע וליקוט מוצרים בסביבת טמפרטורה קפואה. 
התמורה הצפויה לחברה על פי ההסכמים תעמוד על סך כולל של כ-40 מיליון שקל (כ- 10 מיליון יורו), שתשולם בהתאם להתקדמות אבני דרך בביצוע הפרויקטים אשר החלו ברבעון השני של שנת 2024 וצפויים להסתיים האחד ברבעון השני של שנת 2025 והשני ברבעון הראשון של שנת 2026.  
 

החברה מובילה את השוק המקומי בתחום מערכות הלוגיסטיקה האוטומטית והמערכות מתוצרתה, המשרתות לקוחות מובילים בשוק הישראלי, מאחסנות ושולפות מדי יום עשרות אלפי פריטים באמינות ותפוקה גבוהה באמצעות טכנולוגיה אינטגרטיבית מתקדמת שהחברה פיתחה. כמו כן, מערכות החניה האוטונומית של החברה משמשות מדי יום אלפי רכבים ונחשבות למובילות בשוק העולמי באמינות ובתפוקה. 
חיים שני, מנכ"ל יוטרון: "יוטרון מציגה יכולות טכנולוגיות גבוהות, תוך שילוב רובוטיקה מתקדמת ומערכות מחשוב מבוססות כלי AI בניהול הפעילויות הלוגיסטיות. המערכת תהווה את מערך התפעול העיקרי של הלקוח ותאפשר מיקסום היעילות התפעולית על המשתמע מכך. אנו עדים לצמיחה של תחום המרכזים הלוגיסטיים ועימה לביקוש גובר לפתרונות לוגיסטיים המשלבים מערכות רובוטיות מתקדמות. הסכם זה אשר נחתם עם הלקוחות, משקף את ההכרה של התעשייה בישראל ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה. אנו גאים לחתום על הסכם נוסף בשוק הבית שלנו ולממש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה