מינויים

הוט סינמה ודרים גרופ מתחדשות: זה המנכ"ל החדש

גיל סתיו מונה למנכ"ל הוט סינמה ודרים גרופ. בתפקידיו הקודמים, שימש סתיו כסמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר וכסמנכ"ל המכירות של חברת גוליבר

מערכת ice | 
גיל סתיו (צילום יח"צ)
גיל סתיו מונה למנכ"ל הוט סינמה ודרים גרופ. חברת "הוט סינמה", מנהלת ומפעילה עשרה מתחמי קולנוע ובידור המכילים קרוב ל-100 אולמות הקרנה שונים. קבוצת דרים מחזיקה בבעלות מלאה ברשת בתי הקולנוע "הוט סינמה" וב-49% מחברת הפצת הסרטים "טוליפ", בבעלותה  של קבוצת אלקו
לסתיו ניסיון וידע רב בתחום ניהול מערכי מכירות, שיווק, תפעול ופיננסים. בשלוש השנים האחרונות סתיו כיהן כמנכ״ל בלנדר ישראל. במהלך שנים אלו, העביר סתיו את פעילות החברה בישראל לרווחית והפיכתה לשחקן משמעותי בתחום האשראי הצרכני.
בין היתר, שימש במשך 10 שנים כסמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר ולפני כן כיהן כסמנכ"ל המכירות של חברת גוליבר, ניהול אגפי שירות וקשרי לקוחות בהוט. כזכור, בחודש נובמבר האחרון דווח על שיתוף פעולה מיוחד של רשת קניוני עופר עם חברת סינמה הוט.
במסגרת שיתוף הפעולה, הכריזה רשת קניוני עופר, כי תינתן הטבה מפנקת לילדי ישראל: סרט קולנוע – במתנה. אותו מהלך החל על רקע המלחמה הנוכחית, כאשר מטרתו היא להעניק למשפחות המפונים הן מהדרום והן מהצפון – הפוגה קצרה מהמצב הביטחוני המורכב שהחל ב-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה