שיווק ופרסום

בן חורין אלכסנדרוביץ' נפרד מהבכירה: "חלק משמעותי בצמיחת החברה"

משרד הפרסום בן חורין אלכסנדרוביץ' מודיע כי אטל בכר, משנה למנכ"לים בחברה מסיימת את תפקידה.  טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין: "אטל הייתה חלק משמעותי בהצלחת ובצמיחת החברה בעשור האחרון, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית"

מערכת ice |  1
אטל בכר (צילום ענבל מרמרי)
משרד הפרסום בן חורין אלכסנדרוביץ' מדווח היום (רביעי) כי לאחר עשור בחברה, אטל בכר, אשר שימשה כמשנה למנכ"לים בחברה, מסיימת את תפקידה. כחלק מתפקידה כמשנה למנכ"לים, בכר לקחה חלק במהלכים מרכזיים  של החברה וניהלה את התחום העסקי הכולל שיתופי פעולה וליווי לקוחות אסטרטגיים. בכר הובילה את מטה החברה ואת התחום הארגוני הכולל משאבי אנוש, תפעול וכספים. 
לצד עבודתה בחברה, בכר פועלת כמנטורית בתוכנית המנטורים של ארגון הבוגרים של אוניברסיטת רייכמן מעל 5 שנים, כאשר בשנתיים האחרונות שימשה כמנטורית מובילה בתוכנית. 
טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין התייחסו לעזיבת הבכירה במשרד הפרסום: "אטל הייתה חלק משמעותי בהצלחת ובצמיחת החברה בעשור האחרון, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית. יכולותיה ואישיותה תרמו משמעותית לכל תחום שנגעה בו ואנו בטוחים שתהווה נכס עוצמתי בכל מקום אשר תבחר".
אטל בכר, משנה למנכ"לים היוצאת של משרד הפרסום, מסרה: "גאה לסכם את השנים המעניינות בחיי – עם עיסוק יומיומי בסוגיות שנמצאות כל יום בכותרות ולצד האנשים שמשפיעים עליהן ומעצבים אותן. ליוויתי רגעים מרתקים, קמפיינים שנבנים מאפס, ארגוני ענק שמתחילים משני אנשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרד פרסום שאחראי על הרבה מהדברים הרעים
    תיסלם 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרו במדינה בשנים האחרונות.
    סגור