תקשורת ומדיה

עמיחי שיקלי נגד משרד בן חורין: "צריך לדבר על תפקידם במחאה"

היועץ האסטרטגי שנחשב ל"מוח" מאחוריי מחאת המילואימניקים הצפויה ביום רביעי סופג אש מהעיתונאים דנה ירקצי ומיכאל שמש, שגם השר לשוויון חברתי עמיחי שקלי טוען כי הוא מפעיל קמפיין מתוכנן וממומן ופוגע בביטחונה של מדינת ישראל. בן חורין: "מעולם לא תמכתי ולא אתמוך בסרבנות"
מערכת ice |  2
איתי בן חורין (צילום חן גלילי)

היועץ האסטרטגי איתי בן חורין בעלי משרד היח"צ בין חורין אלכסנדרוביץ' טען בראיון ביום שישי האחרון כי "לצערו בשבוע הקרוב ייפתחו על ישראל שערי הגיהנום וגרם לשר לשוויון חברתי עמיחי שיקלי ולעיתונאי כאן 11 דנה ירקצי ומיכאל שמש לצאת מכליהם, הראשון פירסם בעמוד הטוויטר שלו פוסט חריף נגד איש היח"צ שלטענתו מוביל קמפיין נגד המדינה ופוגע בביטחונה.
 

לפי הכתב המדיני של כאן 11 מיכאל שמש איתי בן חורין דובר "השוויון בנטל" הוא גם דובר המחה נגד חוק הלאום שהיה גם הדובר של בני גנץ שבאותו הזמן גנץ הבטיח לשנות את חוק הלאום, כיום הוא גם הדובר של מחאת ה"מילואימניקים" שביום רביעי יפסיקו לשרת ובכובעו השני משכנע את המגזר העסקי להצטרף למחה נגד הממשלה.
 

הכתבת דנה ירקצי תוקפת את איתי בן חורין: "מעניין אם לקוחות בנק מזרחי המסורתיים ברובם יאהבו את זה: יועץ המחאה ומי שמקדם את המחאה בה יודיעו מילואימניקים על סירוב שירות ביום רביעי נשכר ע"י בנק מזרחי טפחות להיות היחצ"ן שלהם, אמנם דובר הבנק הכחיש כי זה יהיה רע אבל אני עומדת על כך".
 


"צריך לדבר על תפקידם של משרדי פרסום במחאה בפרט כשהקמפיין שהם מובילים עניינו עידוד סרבנות בצוותא ופגיעה יזומה בביטחון ישראל כדי להשיג רווח פוליטי ובמקרה של משרד היח"צ גם כספי" פתח שיקלי את דבריו והוסיף: "אחד המשרדים המובילים את הקמפיין הוא בן חורין אלכסנדרוביץ' והראיות חדות וברורות, אותו בן חורין פרסם בשישי האחרון ציוץ שלא היה מבייש את חשבון הטוויטר של סינוואר, חשוב שאזרחי ישראל יבינו כי יש פה קמפיין ממומן ומתוכנן שמובילים משרדי יח"צ, קמפיין שהוא הבזוי בתולדות ישראל, פוגע בביטחונה ומשרת את אויביה".

איתי בן חורין בתגובה: "אני ציוני, פטריוט ואוהב ישראל. מעולם לא תמכתי ולא אתמוך בסרבנות. ניסיון התיוג מצער בעיניי".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנדסת תודעה גם כאן ?
    אתון 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בא בנאדם, משתחרר ממגלן, ומחליט שהוא נלחם למען שוויון בנטל. מקים עמותה, שובת רעב, עושה הפגנות, וואלה לא הולך. פותח עסק, הולך לו מצוין , וממשיך בקו הציוני נגד החרא הנוכחי. ואז באים שני כתבים כושלים שכועסים כי לא קיבלו איזה סקופ, ותוקפים את מי שעושה את כל זה בהתנדבות. אין בושה. באמת. יקום קורס וכו'
    סגור
  • שני הכתבים בכאן פרסמו את הסקופ הזה (ל"ת)
    תלמד את החומר 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור