כסף וצרכנות

בשורה משמחת לחובבי הקולנוע: VIP בפלאנט במחיר נגיש

רשת הקולנוע פלאנט מנגישה את מחירי הקולנוע ויוצאת במחיר נגיש בחווית הVIP הכוללת אוכל ללא הגבלה עם סרט
ענת סימן טוב | 
פלאנט (צילום פלאנט)

החוקים בסרטי VIP משתנים. כחוויה יקרה, החוויה הופכת להיות מוזלת יותר בסגנון VIP לייט. כך הרשת פלאנט, תציע בבתי הקולנוע בבאר שבע וזכרון יעקב,   VIP LIGHT במחיר של 79.90 ש"ח בלבד
עשרים שנה לאחר שהושקו לראשונה מתחמי ה-VIP בבתי הקולנוע בישראל, הרשת הגדולה  PLANET, משיקה קונספט חדש למודל ה-VIP הקיים, במתחמיה בבאר שבע ובזכרון יעקב.
פלאנט מביאה בשורה לטובת אלו הרוצים להנות מפינוק של VIP, אבל לשלם מחיר נעים לכיס. לכן, החליטה פלאנט שהחל מתחילת חודש ספטמבר, לקוחות בית הקולנוע יוכלו להנות מסרט בטרקלין ה-VIP היוקרתי במחיר 79.90 ש"ח בלבד. המחיר יכלול: מזנון קולנוע חופשי הכולל פופקורן, שתייה ונאצ'וס ללא הגבלה, וצפייה בסרט בכורסאות המתכווננות והמפנקות באולם ה-VIP. 
PLANET יצאו במהלך הזה בכדי להנגיש את מחיר הVIP לטובת הקהל. חוויית הפרימיום של מתחמי ה- VIP המוכרים, לצד טכנולוגיות ההקרנה והסאונד המתקדמות המייחדות את הרשת.
ענבל סגל, מנהלת השיווק של PLANET מסרה: "בתור רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, אנו תמיד חושבים על הדבר הגדול הבא וקשובים לקהל לקוחותינו. זיהינו כי הקהל אוהב את חווית הבילוי המושלמת ב-VIP, אך בב"ש וזכרון יעקב קיים צורך בפתרון המאפשר לכל המשפחה להנות מהחוויה האקסקלוסיבית במחיר נגיש. אני מקווה ומאמינה שהמבקרים בבתי הקולנוע יהנו מחוווית הפרימיום של VIP LIGHT ומזמינה את כולם לבוא ולהתנסות בקונספט החדש."
מחיר כרטיס למתחם ה-VIP LIGHT בסניפי זכרון יעקב ובאר שבע בלבד: מחיר בקופה: 79.90 ₪, מחיר באתר: 84.40.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה