כסף וצרכנות

Ice בדק ומצא: זו רשת הקולנוע הזולה ביותר

בילוי בקולנוע הפך להיות אטרקציה יקרה עבור ההורים. עלות כרטיס לסרט לאדם, יכולה להגיע גם ל-50 שקלים. Ice בדק ומצא מי הסינמה הזולה ביותר, וגם אלו מועדונים יוזילו לכם את עלות הכרטיס
ענת סימן טוב | 
קולנוע (צילום pexels)
פעילויות ממוזגות לעיתים קרובות יעלו לנו לא מעט כסף. סרט בקולנוע עם השנים, הפך לאטרקציה יקרה, שכן היא איננה מסתיימת רק בכרטיס קולנוע לסרט, אלא גם בפופקורן ושתייה, מה שמייקר את עלות הבילוי שאורכת כשעתיים. אך כאן, להבדיל מאטרקציות אחרות, כן ניתן להוזיל משמעותית את הבילוי בקולנוע ולהפוך אותו לבילוי זול יותר הכולל גם כרטיס לסרט, פופקורן ושתייה.
כרטיסים לסרט עצמו, מתחילים ממחיר של 45.50 שקלים ואילך ומגיעים למחיר של 50.50 שקלים ברשת הסינמה HOT. אך לכרטיסי קולנוע ישנן הטבות שונות ממועדונים שונים שיכולים להוזיל לכם את הכרטיסים.
כרטיס לקולנוע לב, יהיה הכרטיס הזול ביותר, אך עם מנעד ההטבות המצומצם ביותר. עלות כרטיס לסרט תעלה לכם 45.50 ₪ וההנחה במועדונים המוכרים תהיה מהייטק זון בעלות של 29 שקלים.
כרטיס לקולנוע בסינמה רב-חן ופלנט יעלה לכם 47 שקלים. אך תוכלו להשתמש בהטבות של 1+1 בכרטיסי האשראי של ישראכארט וויזה כאל. בנוסף, תוכלו לרכוש כרטיס מוזל בפיס בעלות של 20 שקלים, בהייטק זון בעלות של 29 שקלים, בחבר 25 שקלים או באשמורת בעלות של 18 שקלים.
בנוסף, פלאנט משיקה מבצע מיוחד במהלך חודש אוגוסט - 'רביעי משפחתי'. המבצע יתקיים כל יום רביעי בשעה 17:00 אחר צהרים במהלך החודש, במסגרתו יוכלו הלקוחות לרכוש כרטיסים לסרט ילדים מדובב לעברית ביחד עם פופקורן אישי ושתייה אישית במחיר של 29 שקלים, בקופות ו-33.5 ₪ דרך הזמנה באינטרנט לכרטיס יחיד. הסרטים שיוצגו "חברים דימיונים", "מטוסי על", "מיניונים" ו"הקול בראש".
כרטיס לקולנוע ברשת סינמה סיטי יעלה 47.90 ₪ ושם מנעד ההטבות גדל ותוכלו לבחור יותר מועדונים להנחות כמו  1+1 ישרכארט, ויזה כאל, MAX, אמריקן אקספרס, אשמורת  כרטיס בפיס ב- 20 שקלים, הייטקזון ב29 שקלים וחבר 25 שקלים.
כרטיס הקולנוע היקר ביותר, יעלה לכם 50.50 שקלים ברשת הסינמה HOT, פער של חמישה שקלים מקולנוע לב. גם כאן תוכלו להנות ממגוון רחב של הטבות מועדונים שיוזילו לכם את העלות 1+1 ישרכארט, אשמורת, אמריקן אקספרס, MAX, כרטיס  בפיס בעלות של 20 שקלים, בהייטק זון בעלות של 29 שקלים וחבר 25 שקלים
כך או כך, עלות כרטיס בודדת לא משתלמת ואף יקרה. לרוב כרטיסי האשראי ישנן הטבות של 1+1 לכרטיס לסרט, מה שחוסך את עלות האטרקציה. אם תרצו עוד לחסוך בעלויות, תמיד תוכלו להכין פופקורן בבית ולקנות בקבוק שתייה מראש. כך תקבלו אטרקציה ממוזגת עם שעתיים של שקט, בעלות מוזלת שיהיה אפשר לבלות בה עוד כמה וכמה פעמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה