כסף וצרכנות

בשורה משמחת להורים: 6 פעילויות חינמיות באוגוסט עם הילדים

 חודש אוגוסט הוא חודש עתיר הוצאות להורים שמוציאים חוץ מקייטנות המון הוצאות עבור אטרקציות ופעילויות באוגוסט. רגע לפני אשתם משלמים לעוד אטרקציה, קבלו 6 פעילויות חינמיות לגמרי, עם הילדים באוגוסט.
ענת סימן טוב | 
קיץ בים במרינה הרצליה שיט הולידיי (צילום איציק משש)
אוגוסט זהו חודש עבור ההורים של בילויים בהמון אטרקציות בכדי להעביר את היום.
ההוצאות בחודש זה עולות ומתרבות, ומחירי האטרקציות רק עולות.
הוצאה למשפחה עבור יום עם אטרקציה וארוחה יכולה להתחיל מאזור ה500 שקל, מה שלא קל לעשות למשפחה כל כך הרבה פעמים בחודש, במיוחד אחרי תשלומי הקייטנות הכבדים.
אז מה הפתרון? פעילויות חינמיות. יש המון אטרקציות חינמיות נחמדות ויפות במהלך החודש שתוכלו לבקר בהם, בלי לעשות לכם חור בכיס וחלקם אפילו עם מזגן, כך שהרווח הוא WIN WIN.
איפה: קניון TLV
פעילות: במהלך חודש אוגוסט יהיו בקניון מגוון הופעות של כוכבי ילדים בקניון כמו משפחת ספיר והמופע של רוי בוי. בנוסף, יהיו פסטיבלים של נושאים במהלך היום.
מתי: ב21.8 תופיע בקניון משפחת ספיר בשעה, ב28.8 יופיע רוי בוי שתי ההופעות יתקיימו בשעה 17:00
הראשון מביניהם יהיה פסטיבל ממתיק טוק מרשים וצבעוני בהשראת ממתקים ואפליקציית הטיקטוק ב18.8, וב25.8 פטיבל על חלל שיכלול ניסויים מדעים. שניהם יתקיימו בין השעות 11-18:00
איפה: קניון עיר ימים נתניה
פעילות: בקניון יתקיים פסטיבל "הרפתקה בג'ונגל",  בפסטיבל עצמו תהיה סדנת בלונים בנושא ספארי, יצירות DIY בהשראת חיות ג'ונגל, שרשראות של חיות ג'ונגל ותופים אפריקאיים, לצד מתחם צילום מעוצב. בנוסף, תהיה עמדת איפור מקצועית לציורי פנים של חיות.
פסטיבל נוסף שיתקיים בקניון יהיה בנושא התפירה, המציע מתחם של פעילויות עיצוב ותפירה מגוונות. במתחם הילדים יוכלו ליהנות מסדנת תפירה ליצירת כריות, עיצוב תיקים מג'ינס
ובסוף החודש יתקיים פסטיבל חגיגת השוקולד, בו הילדים יכינו כדורי שוקולד מעוצבים עם בצק סוכר צבעוני, ייצרו פלסטלינה בניחוח שוקולד, וירכיבו קינוח שכבות בתוך כוסות בעיצוב דלי משחק לים.
בימי ראשון במהלך חודש אוגוסט יתקיימו בקניון,  הקרנות סרטי קולנוע שוברי קופות בחינם בפארק מול הים על פופים ומחצלות. בין הסרטים: 'משפחה במסכה' ו-'בת הים הקטנה'
מתי: פסטיבל הרפתקה בג'ונגל ב5-7.8, לתפור בכיף 14-15.8  חגיגת השוקולד 26-28.8
שעות הפעילות: 11:00-14:00 ו-16:00-19:00
איפה: נמל קיסריה
פעילות: במהלך חודש אוגוסט מציע נמל קיסריה בילוי נהדר לכל המשפחה - ערבי סרטים תחת כיפת השמיים. ילדים, מבוגרים וכל מי שבאמצע, מוזמנים ליהנות ממיטב הסרטים על מסך ענק באוויר הפתוח עם בריזה קסומה.
ההקרנות יתקיימו בימי ראשון בשעה 20:00, על הדשא המרכזי מול קמרונות הנמל.
מתי: 4.8.24 – וונקה, 11.8.24 – ברבי, 18.8.24 - סרט היפה והחיה (2017), 25.8.24 - הנסיכה הקסומה
 
איפה
: דיזנגוף סנטר תל אביב
פעילות: Spray Up, אירוע גג של אמנות רחוב צבעונית. אמני מפתח המובילים בסצינה המקומית: DIDI, LOGIK, TASK, Lbiz ו-TAL SHETACH ירססו ויציירו בלייב יצירות מקוריות לעיני הקהל וימחישו כיצד מפיחים חיים בסקיצה שהופכת לאמנות. אמן הגרפיטי איתי נבט (Style) יזמין את הקהל לקבל טעימה אישית ולהתנסות בסדנאות גרפיטי מודרכות, במקום יפעל גם אמן קעקועים שיקעקע (גילאי 18+), אמן נעליים יאייר על גבי סניקרס בהזמנה אישית ובמקום יתקיים הפנינג מכירת אספני פריטי סניקרס ואופנה נדירים בשיתוף עם קהילת Project 04, כשהכל לצלילי מוזיקה אנרגטית.
מתי: יום חמישי ה-1.8.24 בין השעות 17:00-22:00.
איפה: קניון G כפר-סבא
פעילות: אירועים יצירתיים שיכללו פעילויות יצירה, סיפורים, הרכבת פאזלים בתלת מימד, עיצוב סדנאות תיקים ועוד.
בנוסף, יתקיים פסטיבל מוסיקלי עם מגוון סדנאות, מתחם נגינה חופשי ועוד.
עוד במתחם יתקיים פסטיבל אי מתוק גם כן מגוון סדנאות יצירה מתחלפות, מתחם הכנת עציץ ממתקים, קישוטי בלונים מתוקים, הכנת קינוחים מבצק סוכר ומיצגי צילום.
מתי: פעילות יצירה 4-15.8 בימים א'-ה' בין השעות 11:00-14:00 ו16:00-19:00
פעילות מוסיקה 19-21.8 ב-3 מתחמים שונים בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00.
פעילות מתוקה 26-28.8.
איפה: נמל תל אביב
פעילות: הצגות ילדים מבית היוצר של התיאטראות המובילים תתקיימנה באמפי תיאטרון של הנמל: בגדי המלך החדשים, זהבה ושלושת הדובים, בית הממתקים של עמי ותמי ועוד.
הקרנות סרטים שוברי קופות חדשים על מסך ענק תחת כיפת השמיים ברחבת הדק המרכזית: טרולים, וונקה, בת הים הקטנה לייב אקשן ועוד.
האטרקציה המרכזית של הקיץ - פסטיבל האורות הבינלאומי חוזר לנמל תל אביב. כולם מוזמנים ליהנות בחינם מחגיגה של עשרות מיצגי ענק מרהיבים "פסטיבל האורות סובב עולם".
מתי: הצגות תיאטרון באמפי טריבונה בימי שלישי החל מ-17:30, הקרנות סרטים בימי שני ברחבת הדק המרכזית בשעה 20:00, הפנינג מים ב-24-25 ביולי בין השעות 17:00-20:00
 ואל תשכחו שהים הוא תמיד מקום מרענן, חינמי וללא הגבלת שעות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה