תרבות ופנאי

ירושלים מתחדשת: זו האטרקציה החדשה לקיץ בעיר

מתחם החלקה על הקרח בירושלים יוצא לדר: קומפלקס חדש ומושקע של החלקה על הקרח, המתפרס על פני כ-1,000 מ"ר ומציע חוויה אטרקטיבית לכל המשפחה  
 
מערכת ice | 
החלקה על הקרח (צילום ארנון בוסאני)
עיריית ירושלים והחברה העירונית 'אריאל' משיקות את האטרקציה הצוננת של קיץ 2024 בירושלים - JERUSALEM ON ICE, קומפלקס חדש ומושקע של החלקה על הקרח, שייפתח לקהל הרחב החל מה-4.7.24, כ"ח סיון תשפ"ד, במתחם התחנה הראשונה בבירה.
מדובר במתחם הקרח מהגדולים והמתקדמים בישראל ,עשוי קרח אמיתי ,המתפרס על פני כ-1,000 מ"ר, שנבנה בתוך מבנה חדיש, ענק וסגור ובסטנדרט גבוה במיוחד. JERUSALEM ON ICE, מציע פעילות אטרקטיבית לכל המשפחה וחווית החלקה מהנה על פני משטח קרח מקצועי. מתחם הקרח, יהיה פתוח לקהל הרחב החל מה-04.07.24.
בחברת 'אריאל', המפיקה את האירוע ציינו כי קיימת חובה לפעול במתחם ההחלקה, על פי תקנון הבטיחות (התקנון מפורסם במדיות השונות וכן בתחנה הראשונה) ובנוסף מומלץ להגיע למתחם עם ביגוד חם וגרביים.  
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מתחם ההחלקה על הקרח הוא אחת האטרקציות המצננות והמלהיבות בקיץ הירושלמי הגדוש. ההחלקה על הקרח שהפכה למסורת בעיר, תפעל השנה במתחם גדול ומושקע יותר, לרווחת כלל תושבי העיר והמבקרים בה. לצד זה, אנו לא שוכחים ולו לרגע את החטופים והחטופות שכולנו נושאים תפילה לחזרתם הביתה במהרה ולשלום, את המשפחות השכולות שאנו מחבקים, את הפצועים שאנו מתפללים להחלמתם ואת חיילי צה"ל וכוחות הביטחון היקרים שמחרפים נפשם על מנת שאנו נמשיך בשגרת החיים ככל הניתן.״
 
מנכ"ל חברת אריאל, אורי מנחם: "עיריית ירושלים וחברת 'אריאל' עושות כל מאמץ לשמור על מעט שפיות באחת התקופות המורכבות למדינה ולעם, ולאפשר לתושבי העיר ולאורחיה לקחת פסק זמן, וליהנות מפעילות קיץ חווייתית ואטרקטיבית לכל המשפחה, בקומפלקס חדש ומקצועי של החלקה על הקרח, שהוא מהגדולים בארץ. כולנו עם תפילה בלב לשלומם של חיילי צה"ל, להחלמתם המלאה של הפצועים ולחזרתם של כל החטופים והחטופות בריאים ושלמים כמה שיותר מהר לבתיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה