משפט

עיריית ירושלים תפצה תושב ב-125 אלף שקל: לא תאמינו מה הסיבה

צעיר תושב ירושלים, הגיש לאחרונה תביעה נגד העירייה אחרי שנפל בעקבות שקע שנוצר באדמה ושבר את שורש כף היד שלו, אחרי שלטענתו הרחוב היה חשוך מדי ולא ניתן היה להבחין בכך. הצדדים הגיעו להסדר פשרה, במסגרתו העירייה תעביר לו פיצויים בסכום של 125 אלף שקל
מערכת ice | 
ירושלים (צילום unsplash)
צעיר תושב ירושלים, הגיש לאחרונה תביעה נגד עיריית ירושלים, זאת לאחר שטען כי צעד בשעת לילה מאוחרת בסמוך לביתו שבשכונת הר חומה, ובגלל שהרחוב היה חשוך מדי ולא הייתה מספיק תאורה - הוא מעד ונפל, ובעקבות כך הוא שבר את שורש כף היד.
על פי דיווח היום (שלישי) ב"מיינט ירושלים", שני הצדדים הגיעו לאחרונה להסדר פשרה בבית המשפט השלום בירושלים, במסגרתו נקבע כי עיריית ירושלים תשלם פיצויים בסך של 125 אלף שקל לצעיר שנפצע.
למעשה, אותו צעיר טען כי בגלל שהרחוב היה חשוך ולא הייתה בו מספיק תאורה, הוא אינו הבחין בשורשים של עף שיצאו מהאדמה, ובעקבות כך הוא נתקע בהם, נפל אל הקרקע וספג פציעה משמעותית.
הצעיר החליט לתבוע את עיריית ירושלים בגין "רשלנות חמורה" לטענתו. לתביעה הוא הוסיף תמונות מהזירה, שמוכיחות כי הרחוב היה חשוך מדי ולא ניתן היה להבחין בשקע שנוצר באדמה. כעת, שני הצדדים כאמור הגיעו להסכם הסדר מול בית המשפט השלום בירושלים, והעירייה תעביר לו פיצויים בסך של 125 אלף שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה