תרבות ופנאי

מהרו לבתי הקולנוע: זה המהלך החדש של פלאנט

PLANET בבשורה משמחת: בזמן שמזג האוויר לוהט בחוץ, רשת בתי הקולנוע מחלקת לכם פרסים בכל קניית אחד ממגוון תפריטי המזנון. הפעילות תתקיים לאורך חודש יולי, בכל מתחמי הרשת
מערכת ice | 
רשת בתי הקולנוע פלאנט (צילום פלאנט)
PLANET, רשת הענק של בתי הקולנוע, הפרוסה מצפון לדרום בשישה מתחמי קולנוע ענקיים, תשיק ביום שני, ה-1.7.24, את פעילותה לקיץ: כרטיסי הגירוד של PLANET. המשחק נושא הפרסים חוזר במהדורת קיץ ובטוויסט מיוחד: כרטיסי הגירוד יוענקו לכלל הלקוחות שירכשו במזנוני הרשת ממגוון התפריטים השונים וכן לרוכשי הכרטיסים להקרנות ה-VIP. וגם השנה - כל כרטיס זוכה בפרס.
המשחק יימשך עד ל-30.7 ברשת פלאנט ורב חן. בין הפרסים שניתן לזכות בהם: מנוי לשישה כרטיסים מתנה,, כרטיס לסרט באולם IMAX, אולם עם מסך ענק ואיכות שמע עוצמתית, כרטיס לאולם4DX  המספק חוויית קולנוע בארבעה ממדים עם אפקטים של כיסאות זזים, רוח, מים, עשן ועוד, כרטיסVIP  מתנה, כרטיס 1+1, פופקורן, שתייה ועוד.
איך זה יעבוד? בקלות: כל לקוח הרוכש תפריט במזנון יקבל כרטיס גירוד. את הכרטיס עצמו מגרדים ומגלים מה הפרס בו זכית. את הפרסים ניתן לממש החל מה-1.8 ועד ה-1.10. המשחק יושק לצד סרטי הקיץ החדשים ובהם: "גנוב על החיים 4", "דדפול ו-וולברין", "אי הפאפינים: חברים חדשים", "מרוסקים – גולסטאר הסרט", "מטוסי על – הסרט", "בורדרלנדס" ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה