תיירות

רמי לוי וישראייר מחלקים טיסות בחינם: צופי סינמה סיטי מרוויחים

לאורך חודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) יתקיימו בסינמה סיטי 3 הגרלות בהן יחולקו פרסים חד פעמיים ביניהם חופשות משפחתיות מפנקות באי אויה ביוון, טיסת ישראייר ושהייה במלון Brown Beach Evia Island
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
סינמה סיטי וישראייר בשיתוף פעולה מיוחד – הגרלות קיץ רק ללקוחות הסינמה סיטי. לאורך חודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) יתקיימו 3 הגרלות בהן יחולקו פרסים חד פעמיים ביניהם חופשות משפחתיות מפנקות באי אויה ביוון, טיסת ישראייר ושהייה במלון Brown Beach Evia Island מלון המיועד למשפחות וכן, יוגרלו מנויים שנתיים לסינמה סיטי, הקרנות פרטיות לסרט ועוד.
מטעם סינמה סיטי נמסר כי: "כל מה שצריך לעשות זה לרכוש כרטיס לסרט באחד משמונת מתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ, החל מיום ה' 27 ביוני, ולהירשם להגרלה! (מועדי ההגרלות יפורסמו באתר הסינמה סיטי".
 
אבי אדרי, מנכ"ל רשת סינמה סיטי: "אנחנו בסינמה סיטי תמיד מחפשים דרכים חדשות לרגש ולפנק את לקוחותינו, הגרלת הקיץ הגדולה היא דוגמה מושלמת לכך. הבילוי במתחמי הסינמה סיטי הם מעבר לצפייה בסרטים, כעת, עם האפשרות לזכות בפרסים מטורפים בראשם חופשה משפחית, אנחנו מציעים ללקוחותינו חוויה בלתי נשכחת שמתחילה באולם הקולנוע וממשיכה באי יווני ומלון מפנק. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ישראייר ומזמינים את כל לקוחותינו להגיע ולנסות לזכות בפרסים של פעם בחיים".

אבי אדרי, מנכ״ל מתחמי הסינמה סיטי. צילום: רועי בר 
הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: " שיתוף הפעולה של ישראייר עם רשת סינמה סיטי הינה חלק מהאסטרטגיה העסקית של ישראייר להתמקד במוצרים תיירותיים משפחתיים בשילוב אטרקציות פנאי ובידור. כחלק משיתוף הפעולה ישראייר תמתג את אחד ממטוסי צי החברה ומאות נוסעים שיעלו על טיסת ההפתעה ייהנו במהלך טיסתם מהטבה ייחודית ואפשרות לקחת חלק בהגרלה של חופשה משפחתית ביוון".
איך נרשמים להגרלה? בסריקת כרטיס הקולנוע בכניסה לאולם, מקבלים הודעת SMS עם קישור לדף נחיתה להרשמה להגרלה. ממלאים את הפרטים ונכנסים להגרלה. כל רכישת כרטיס קולנוע, אחד לפחות או יותר, באתר או בקופות, מזכה את הרוכש בכרטיס הגרלה אחד בלבד להגרלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה