השוק

טאבולה דיווחה על זינוק של 29% בהכנסות - ושומרת על התחזיות

חברת המלצות התוכן רושמת הכנסות של 428.2 מיליון דולר ברבעון השני. למרות זאת, טאבולה רושמת הפסד של כ-4 מיליון דולר. תזרים המזומנים של טאבולה עמד על 26 מיליון דולר. בסיכום שנתי טאבולה שומרת על התחזית הקודמת עם הכנסות ברוטו של 1.76-1.73 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה (צילום יחצ)
טאבולה, ענקית שירותי הפרסום באינטרנט, פרסמה אמש (רביעי) את נתוניה הכספיים לרבעון השני של שנת 2024. חברת ניהול שירותי הפרסום באינטרנט רשמה תוצאות טובות למדי, שהביאו לזינוק נאה של המניה. הכנסות טאבולה עמדו על 428.2 מיליון דולר ברבעון השני, צמיחה של 29% מול הרבעון המקביל.
למרות זאת, טאבולה רושמת הפסד של כ-4 מיליון דולר. ​טאבולה צופה עלייה קלה בהכנסות ברבעון הנוכחי ל-446-416 מיליון דולר, זהו נתון המהווה עלייה מתונה יותר של 20% בהשוואה לצמיחה ברבעון האחרון. ההפסד התפעולי ירד מ-25 מיליון דולר ל-7.6 מיליון דולר ברבעון השני.
חרף ההפסדים, תזרים המזומנים של טאבולה עמד על 26 מיליון דולר. בסיכום שנתי טאבולה שומרת על התחזית הקודמת עם הכנסות ברוטו של 1.76-1.73 מיליארד דולר ב-2024 והכנסות נטו, בניכוי עלויות רכישת הפרסום, של 667 מיליון דולר. בטאבולה הדגישו כי תהליך העברת הפרסום של יאהו לפלטפורמה שלה הושלם.
לדברי החברה ועל פי פרסום של סופי שולמן בכלכליסט, התהליך מתחיל לייצר הכנסות, כאשר התחזית השנתית כבר כוללת את הפעילות הזאת. לפי הסכם שנחתם בסוף 2022 בין שתי החברות, הפכה יאהו גם לבעלת המניות הגדולה בחברה הישראלית עם אחזקה של 25% בה ובתמורה קיבלה טאבולה את הרישיון הבלעדי למכירת פרסום בכל האתרים והפלטפורמות הקשורים ליאהו, ושתי החברות יתחלקו ביניהן בהכנסות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה