השוק

ההכנסות צללו אבל דניה תחלק דיבידנד של 40 מיליון שקל

דניה, חברת הבניה והתשתיות הגדולה בישראל, מסכמת את הרבעון השני של שנת 2024 עם רווח של 42 מיליון שקל, ירידה של 23.6%; צבר ההזמנות עומד על 13 מיליארד שקל; תחלק דיבידנד של 40 מיליון שקל
מערכת ice | 
רונן גינזבורג, מנכ״ל דניה (צילום סיון פרג׳)
חברת דניה הציגה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של השנה. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 1.4 מיליארד שקל, עלייה של של 3% לעומת הכנסות של כ-1.37 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בחציון הראשון של 2024 עמדו על 2.78 מיליארד שקל, גידול של כ-3% בהשוואה להכנסות של כ-2.7 מיליארד שקל בחציון המקביל אשתקד. 
הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב44 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 62 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-42 מיליון שקל לעומת כ-55 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה תלולה של 23.6%. בחברה מייחסים את הירידה למצב הבטחוני. "מצב הלחימה המתמשך והאווירה העסקית במישור הבינלאומי מאתגרים את יכולת החברה להשיג את השירותים והסחורות בתנאים ערב המלחמה, בין היתר בהקשר של מחירי ומועדי אספקה", נכתב בדוח.
צבר ההזמנות של החברה עומד על  כ-13 מיליארד שקל, כמחציתם פרויקטים למגורים. 
בקופת החברה יש כ-750 מיליון שקל, ללא חוב תאגידי כלל. דניה תחלק דיבידנד של 40 מיליון שקל.
לדברי רונן גינזבורג, מנכ"ל קבוצת דניה, "דניה ממשיכה לשמור על יציבות והיקף ביצוע גם ברבעון השני של שנת 2024, בצל מלחמת חרבות ברזל והמצב הביטחוני המורכב במדינה והשלכותיו על ענף הבנייה והתשתיות. לדניה כלים טובים ומשאבים משמעותיים להתמודד עם תקופה מאתגרת זו ולהמשיך לבצע את הפרויקטים בצורה הטובה ביותר, תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה ביותר, הקפדה על איכות ולוחות זמנים".

דניה, העוסקת בעבודות בנייה קבלניות בישראל, רומניה, פולין וארצות הברית, היא חברת הבניה והתשתיות הגדולה בישראל. בחברה דיווחו כי לאחר תאריך המאזן החברה התקשרה בפרויקטים נוספים, בהיקף של כ-1.3 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה