השוק

גיל אגמון מקבל ברקס מדלק רכב; הצעת הרכש מסתבכת

דירקטוריון דלק רכב היה אמור לחוות את דעתו על כדאיות היענות להצעת הרכש של אגמון שלא שינה את המחיר בהשוואה להצעת הרכש הקודמת שנפלה בנובמבר, אולם הדירקטוריון החליט שלא לחוות דעה על כדאיות העסקה; כל הפרטים
ניצן כהן | 
גיל אגמון (צילום רפי דלויה, vecteezy)
גיל אגמון מקבל ברקס מדירקטוריון דלק רכב, החברה בה הוא בעל השליטה ובעל המניות העיקרי. אגמון פרסם לפני זמן לא רב הצעת רכש נוספת/ חדשה ל-6.3 מיליון מניות החברה והדירקטוריון שאמור היה לחוות דעה אם ההצעה טובה לחברה/ בעלי המניות שלה, החליט שלא לעשות זאת והעסקה הולכת ומסתבכת.
בנימוקי ההחלטה אומרים חברי הדירקטוריון כי לא הוצגה להם כל חוות דעת מומחה שקובעת כי ההצעה טובה לחברה ומשכך, חובת האמונים שלהם לחברה גוברת ובשל העובדה כי הסתייגות מהצעת הרכש עלולה לסבך אותם באופן אישי, הרי שהם נמנעים מלחוות את דעתם על ההצעה של אגמון.

בשלב הזה של הדברים המשקיעים המוסדיים שמחזיקים במניות דלק רכש יאלצו לקבל כל אחד החלטות בפני עצמו ועל פי טעמי ההשקעה הספציפיים שלו ולא ברור כלל שההצעה תתקבל על ידי בעלי המניות שכבר הפילו הצעה דומה של אגמון בחודש נובמבר האחרון.
נזכיר כי נכון להיום מחזיק גיל אגמון בכ-42.2 מיליון מניות דלק רכב שמהוות כ-44% מהון מניות החברה. אם ההצעה תתקבל על ידי המוסדיים הרי שאגמון יעלה להחזקה של 48.5% מהון מניות החברה ובכך הוא יחצה את רף ה-50% וזה משמעותי מאוד.
אגמון הציעה כאמור לרכוש 6.3 מיליון מניות החברה במחיר 23 שקל למניה ובסך הכל בכ-144 מיליון שקל. מיד לאחר פרסום הצעת הרכש שלו תיקנה המניה ונסחרה קרוב מאוד למחיר הצעת הרכש היום נסחרת המניה במחיר 22.27 שקל, מחיר קרוב מאוד למחיר של אגמון.
נזכיר עוד כי דלק רכב עוסקת במספר תחומים כשהמוכר ביותר הוא יבוא כלי הרכב מתוצרת BMW וכמובן המיני קופר, מאזדה וכן הלאה. בנוסף מחזיקה החברה בוורידיס שהיא זורע התשתיות שלה ונמצאת על מסלול התנגשות על הרגולציה ששוקלת לשלול ממנה מענקים שהתחייבה אליהם והחברה אף הכירה בהם בדוחות הכספיים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה