השוק

גיל אגמון רוצה מניות דלק רכב ב-145 מיליון שקל; המניה טסה

איש העסקים גיל אגמון, בעל השליטה בדלק רכב פרסם הצעת רכש ל-6.3 מיליון מניות של החברה ובתגובה המניה טסה בבורסה ב-13%; למעשה מדובר באותה הצעת הרכש שפורסמה ונפלה בחודש נובמבר האחרון
ניצן כהן | 
גיל אגמון (צילום רפי דלויה, vecteezy)
איש העסקים גיל אגמון, בעל השליטה בדלק רכב פרסם הצעת רכש ל-6.3 מיליון מניות של החברה ובתגובה המניה טסה בבורסה ב-13%. בסך הכל מעוניין אגמון לרכוש מניות של דלק רכב בכ-145 מיליון שקל, מחיר הגבוה ב-15% ממחיר הפתיחה של המניה בוקר בבורסה.
גיל אגמון מחזיק היום בכ-44% ממניות דלק, החזקה בשווי כספי של כ-850 מיליון שקל, בשל העובדה כי אגמון יעבור את רף ה-45% הרי שהוא צריך לפרסם הצעת רכש לציבור.
עוד בעלי מניות בדלק רכב הם בית ההשקעות אלטשולר שחם שמחזיק בכ-12% וחברת הביטוח מנורה מבטחים.
למעשה מדובר בשיפור של הצעת הרכש שפרסם גיל אגמון בחודש נובמבר האחרון. כזכור בחודש נובמבר ביקש אגמון לקנות 5.16% מהחברה ב-23 שקל למניה אולם ההצעה נפלה. כעת ולאחר שהמניה ירדה עוד, מציע אגמון לקנות באותו מחיר מניות של דלק רכב.
מניית דלק רכב סובלת בתקופה האחרונה מלחץ בשל ההסתבכות של חברת הבת ורידיס בפרשה שעוד נבדקת. בסוף השבוע פורסם כי המשרד לאיכות הסביבה בוחן לשלול מורידיס מענקים ששילם לה או אמור לשלם לה וכבר היא הכירה בהכנסות בדוחות. כך או אחרת, נראה שאגמון חוזר לתמוך במניה וחוזר על הצעת הרכש שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה