בחירות 2022

נתניהו ביקש להיפגש עם רבנים ונענה בשלילה

נתניהו מנסה לאחד גם ביהדות התורה אלא ששם החוקים נוקשים יותר ומעורבותו של גורם לא חרדי גם אם שמו נתניהו לא יוכל לשבת על המדוכה במאבקים פנימיים שמנסים לשוות להם אופי אידיאולוגי. אם לא תושג פשרה והפלגים ירוצו בסיעות נפרדות הן צפויות שלא לעבור את אחוז החסימה ולקבור את הסיכוי לממשלת ימין
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
הפיצול שעומד על הפרק בבחירות הקרובות בין דגל התורה לאגודת ישראל לא מוסיף שקט לרה"מ לשעבר נתניהו, שחושש כי הן צפויות שלא לעבור את אחוז החסימה - מהלך שעשוי להמליך את לפיד כרה"מ.
המחלוקת בתוך 'אגודת ישראל' שמאיימת לפצל את המפלגה מאיימת עוד יותר על שלטון הימין ומדירה שינה מנתניהו שלפי סקרים פנימיים שהזמין עולה כי ׳דגל׳ לצד ׳אגודה׳ לא עוברות את אחוז החסימה, ומשום כך הוא פועל מתחת לרדאר לנסות להביא את הצדדים להסכם שיבטיח את התמודדות המפלגות יחד, תחת סיעת 'יהדות התורה' כפי שהיה עד כה. 
נתניהו נפגש בשבוע שעבר עם נציגי יהדות התורה ועם ראשי המפלגה משה גפני ויצחק גולדקנופף וכן עם ח״כ מאיר פרוש, השבוע נפגש שוב עם חבר כנסת מאיר פרוש אליו הצטרף גם ח״כ ישראל אייכלר נציג חסידות בעלזא, וכן פעם נוספת עם יצחק גולדנקופף.
על פי פרסום באתר 'בחדרי חרדים' נתניהו ביקש להיפגש גם עם חבר הכנסת אורי מקלב מדגל התורה, אלא שהוא קיבל הוראה מבית הרב גרשון אדלשטיין שלא להיפגש, כדי שנתניהו  לא יהיה מעורב במשבר הפנימי.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמן שיתפצלו ולא יעברו. פחות סחיטה דתית.
    גל 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר סיכוי לממשלה ליברלית.
    סגור
  • 1.
    שחררו את נתניהו זה לא יעזור לכם הוא חוזר בגדול תרשמו את (ל"ת)
    ימני 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור