דיגיטל וטק

טיקטוק בהודעה חסרת תקדים: הסרנו 1.164 מיליון סרטונים בישראל

בהודעה מטעם הרשת החברתית הוסבר: "בין ה-7 באוקטובר ל-17 בנובמבר, הסרנו יותר מ-1,164,000 סרטונים באזור ישראל, עזה והגדה בגין הפרת הכללים שלנו, כולל תוכן המקדם את חמאס, דברי שטנה, טרור ומידע כוזב. ברחבי העולם, הסרנו מיליוני תכנים במהלך אותה תקופת זמן"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
על פי הודעת מהמטה של טיקטוק, ככל שנמשכת המלחמה, בפלטפורמה ממשיכים להתמקד באכיפת כללי הקהילה שלנו נגד שנאה, מידע שגוי מזיק ותוכן מפר אחר שקשור לשקרים שמופצים בנוגע למלחמת 'חרבות ברזל' במיוחד נגד ישראל. 
בהודעה הוסבר: "בין ה-7 באוקטובר ל-17 בנובמבר, הסרנו יותר מ-1,164,000 סרטונים באזור ישראל, עזה והגדה בגין הפרת הכללים שלנו, כולל תוכן המקדם את חמאס, דברי שטנה, טרור ומידע כוזב. ברחבי העולם, הסרנו מיליוני תכנים במהלך אותה תקופת זמן".
כמו כן טענו: "אנו ממשיכים לנקוט בפעולות מהירות נגד עלייה במעורבות של פייק ניוז וחשבונות מזויפים. בחודש שקדם לתחילת המלחמה הסרנו 21 מיליון חשבונות מזויפים ברחבי העולם, לעומת 35 מיליון חשבונות מזויפים שהוסרו בחודש שלאחר תחילת המלחמה - עלייה של 67%. באותו חודש, הסרנו גם 933,000 תגובות בוטים שפורסמו בנוגע לתוכן המתויג עם האשטאגים הקשורים לסכסוך".

לסיום הובהר: "אנו מכירים בכך שזוהי תקופה מאתגרת עבור רבים בקהילה שלנו. לכן אנחנו ממשיכים לייצר הזדמנויות לשוחח עם היוצרים שלנו ולשמוע מהם על החוויה שלהם בטיקטוק, כמו גם עם קהילות שונות ומומחים אחרים. זאת כאשר במקביל הצוותים שלנו בוחנים הטמעת שינויים וכלים נוספים, כמו האמצעי החדש במרכז הבטיחות שלנו, המציע תמיכה ודרכים להתמודד עם אירועים טרגיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה