דיגיטל וטק

טיקטוק בהודעה חסרת תקדים: הסרנו 500,000 סרטונים בישראל

טיקטוק מודיעה: "מאז אירועי הטרור האכזריים ב-7 באוקטובר, אנו ממשיך לפעול כדי להסיר תוכן שמפר את כללי הקהילה שלנו. עד כה הסרנו יותר מ-500 אלף סרטונים וסגרנו 8,000 שידורים חיים באזור ישראל, הגדה ועזה לאחר שהפרו את כללי הקהילה שלנו"

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום vecteezy)
טיקטוק מתנגדת לטרור. בחברה מסרו כי הם בשוק ומזועזעים ממעשי הטרור הנוראיים בישראל בשבוע שעבר ומביעים צער גדול על האירועים האחרונים וכאב עמוק על כל מי שנפגע. עם פרוץ המלחמה גייסו בפלטפורמה מיד משאבים וכוח אדם משמעותיים כדי לעזור לשמור על בטיחות הקהילה והמהימנות של הפלטפורמה.
כן מסרו: "אנו מחויבים לספק שקיפות בזמן שאנו משקיעים בשמירה על מרחב בטוח ומכיל לקהילה הגלובלית שלנו. בעוד שמלחמה מתנהלת בין ישראל לחמאס, אנו שמים לנגד עינינו את השמירה על זכויות האדם, התמיכה בחופש הביטוי ובטיחות הפלטפורמה שלנו".

עוד הוסבר: "כחלק ממערך ניהול המשברים שלנו, הפעולות שביצענו כדי  לסייע בשמירה על הבטיחות של הקהילה כוללות: השקת חמ"ל המאגד אנשי מפתח בצוות הבטיחות הגלובלי שלנו. צוות הבטיחות הגלובלי מונה 40,000 מומחים בתחום בטיחות התוכן, להם מגוון מומחיות ופרספקטיבות אזוריות,  העוזרות לנו לפעול בזריזות, לנקוט פעולות מהירות ולהגיב למשבר המתפתח. פיתוח ושדרוג מערכות הזיהוי האוטומטיות שלנו בזמן אמת בשעה שאנו מזהים איומים חדשים: זה מאפשר לנו לזהות ולהסיר באופן אוטומטי תוכן גרפי ואלים מבלי שחברי הקהילה שלנו ייחשפו אליו. הוספת בודקי תוכן דוברי ערבית ועברית הסוקרים תוכן הקשור למלחמה. כיוון שרווחתם הנפשית חשובה לנו, אנו מספקים משאבי רווחה נוספים עבורם במהלך תקופה זו".
וגם: "המשך אכיפת כללי הקהילה שלנו נגד אלימות, שנאה ומידע שגוי ומזיק על ידי הסרת תוכן וחשבונות מפרים. כך לדוגמה, אנו מסירים תוכן שתומך בהתקפות הטרור האלימות או לועג לקורבנות שנפגעו מהאלימות. במקרים בהם מתפרסם תוכן המציג שנלקח בשבי, אנו עושים כל שביכולתנו להגן על כבודו ולהסיר במהירות המרבית את התוכן שמפר את הכללים שלנו.. אינינו סובלים כל ניסיון להסית לאלימות, לטרור או להפיץ אידיאולוגיות שנאה.. יש לנו מדיניות של אפס סובלנות לתוכן המשבח ארגוני טרור או ארגונים המקדמים אידיאולוגיות שנאה ארגונים אלו אינם מורשים להיכנס לפלטפורמה שלנו. אנחנו גם חוסמים האשטאגים שמסיתים לאלימות או מפרים את הכללים שלנו בדרך אחרת".
בטיקטוק הבהירו: "הוספנו התראות על תוכן שעלול להיות מזעזע או גרפי כדי להזהיר אנשים בטרם יצפו בו ויופתעו. כחלק מההבנה המתמשכת שלנו כי יש צורך לחרוג ולפעול למען אינטרסים ציבוריים בנוגע לתכנים מסוימים, אנו מכירים בכך שתוכן מסוים שעלול להפר את הכללים שלנו יכול להיות לטובת הציבור, ואנו מאפשרים לתוכן זה להישאר בפלטפורמה למטרות תיעודיות, חינוכיות והסברתיות. ביצענו התאמות זמניות במדיניות של טיקטוק במאמץ למנוע באופן יזום שימוש בפלטפורמה לעידוד שנאה, אלימות או טרור. כך לדוגמה, אנו מוסיפים מגבלות נוספות על הזכאות לעלות לשידור חי, כהגבלה זמנית, בהתחשב בסיכון המוגבר בהקשר של מצב בני הערובה".
כמו כן הוסבר: "אנחנו משתפים פעולה עם רשויות אכיפת החוק ברחבי העולם בהתאם להנחיות אכיפת החוק שלנו, המשקפות נורמות בינלאומיות בנוגע להיבטים משפטיים ולזכויות אדם.. אנו מודעים היטב לסיכונים הספציפיים והמיידיים לחיי אדם הכרוכים בחטיפת בני ערובה, ועובדים עם רשויות אכיפת החוק כדי להבטיח את שלומם של הקורבנות בהתאם לנהלי החירום  שלנו. אנחנו בקשר עם מומחים ברחבי התעשייה והחברה האזרחית, כגון Tech Against Terrorism והמועצות המייעצות שלנו, העוזרות לנו להמשיך להגן ולאבטח את הפלטפורמה שלנו בזמנים קשים אלה. מאז אירועי הטרור האכזריים ב-7 באוקטובר, אנו ממשיך לפעול כדי להסיר תוכן שמפר את  את כללי הקהילה שלנו. עד כה הסרנו יותר מ-500 אלף סרטונים וסגרנו 8,000 שידורים חיים באזור ישראל, הגדה ועזה לאחר שהפרו את כללי הקהילה שלנו".
מניעת הפצת תוכן מטעה
טיקטוק המשיכה לפרט את פעולותיה: "בתקופות של משבר, מידע מוטעה יכול להחמיר את המצב. זו הסיבה שאנו פועלים לאתר ולהסיר מידע שגוי שעלול להזיק, אנו גם מסירים מדיה סינתטית שעברה עריכה, חיתוך או חיבור קטעים שונים  באופן שעלול להטעות את הקהילה שלנו לגבי אירועים שהתרחשו בעולם האמיתי. כדי לעזור לנו לאכוף מדיניות זו באופן מדויק, אנו משתפים פעולה עם ארגונים המתמחים בבדיקת עובדות אשר מוסמכים על ידי רשת בדיקת העובדות הבין-לאומית (IFCN), שמספקים תמיכה ביותר מ-50 שפות, כולל ערבית ועברית. בודקי עובדות אלו מסייעים  לבודקי התוכן שלנו ליישם באופן מדויק  את מדיניות המידע המטעה שלנו".
עוד הובהר: "על מנת לפעול בזהירות המירבית, בזמן שסרטון נמצא בתהליך בדיקת עובדות, אנחנו הופכים אותו לכזה שאינו כשיר להופיע בפיד ה-For You. אם בדיקת העובדות אינה מעלה מסקנה חד משמעית, אנו מתייגים את התוכן כלא מאומת, לא מאפשרים לא להופיע בפיד  ה-For You, ומעלים את המודעות בקרב אנשים לכך שכדאי לשקול שנית האם ברצונם לשתף אותו. אנו ממשיכים לחפש באופן יזום סימנים להתנהגות מטעה בפלטפורמה שלנו. זה כולל מעקב אחר התנהגות שתצביע על מהלך של פעולת השפעה סמויה, שאותה נשבש ואף נחסום חשבונות שזוהו כחלק מרשת פעילות זו. בקרוב נשיק תזכורות במנוע החיפוש אחר מילות מפתח מסוימות בעברית, ערבית ואנגלית שיסייעו לקהילה שלנו להיות מודעת למידע מטעה אפשרי, להתייעץ עם מקורות מוסמכים ולהזכיר להם את משאבי הרווחה שלנו בתוך האפליקציה, שעומדים לרשותם במידת הצורך"..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה