בארץ

תכנית הטבח של חמאס נחשפת: זה המסמך שקיבל כל מחבל

המסמך מציג זה לצד זה משפט בערבית, ואת הדרך שבה הוגים אותו בעברית נכונה, בין המשפטים: "אני ארצח אותך", "תוריד את המכנסיים", "אתה שבוי", "איפה האיש האחראי על הקיבוץ", "יש לנו בני ערובה"
מערכת ice |  2
מחבלי חמאס בהצהרה בעזה (ארכיון) (צילום עבד רחים קטיב/פלאש 90)
עמית סגל חושף היום (ראשון) בעמוד הטלגרם שלו את המסמך שנמצא בבית בקיבוץ בארי, היישוב שחווה הכי הרבה אבידות במלחמת 'חרבות ברזל' עד כה, שמעיד על מזימת הרצח והחטיפה של המחבלים של חמאס.
המסמך מציג זה לצד זה משפט בערבית, ואת הדרך שבה הוגים אותו בעברית נכונה, בין המשפטים: "אני ארצח אותך", "תוריד את המכנסיים", "אתה שבוי", "איפה האיש האחראי על הקיבוץ", "יש לנו בני ערובה".

יש שם משפטים נוספים כמו: "נהרוג בני ערובה", "איך נוהגים בטנק", "איפה המפתח של המכונית", "גברים כאן נשים כאן", "אני ארצח אותך". המסמך המדובר נמצא בביתם של יהודית ושמוליק וייס. דלת הממ״ד שלהם רוססה ביריות, ומאז נעלמו עקבותיהם והם כנראה נחטפו לעזה.
לפני יומיים נתפס קובץ פעולה דומה באחד הרכבים הנטושים של מחבלי חמאס, שם כל התרחישים לקראת ההשתלטות על הקיבוצים, אופן הפעולה, את מי יש לרצוח וכיצד לפעול כדי להגדיל את ההישגים של חמאס בפשיטה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תן להם דולרים טינופת .
    הבורר 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יתכן שהנוכל המטונף לקח עמלה ממזוודות הדולרים? בדקתם איך נכנס כסף לחשבונות בנק בפנמה .ומה החשבונות עשים שם? וזה אומר ראש מוסד לשעבר עד לא מזמן. תחרימו את הכסף הזה.
    סגור
  • 1.
    חיות רעות (ל"ת)
    ראובן 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור