דיגיטל וטק

בדרך למהפכה בתחום הרשתות החברתיות? זו ההחלטה שקיבלה טיקטוק

לאחר שטוויטר, מטא וסנפצ'אט הודיעו כי הם שוקלים להוציא מנויים למשתמשי הרשת בתשלום, הגיע תורה של רשת הסרטונים הפופולרית טיקטוק לבחון את האפשרות למנוי בתשלום שיבטל את הפרסומות בזמן השימוש ברשת, האם אנחנו בדרך למהפכה ברשתות החברתיות?
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)

האם אנחנו בדרך למהפכה בתחום הרשתות החברתיות? לאחר שפייסבוק, טוויטר ואפילו סנאפצ'ט הודיעו כי הם בוחנות אפשרות להשקת מנוי למשתמשי הרשת בתשלום. הגיעה תורה של טיקטוק לבחון אפשרות זאת. במטרה לבטל את הפרסומות בזמן השימוש ברשת. עדיין לא ידוע אם באמת ייצא מנוי כזה ומתי הוא יופעל.


על פי דיווחים בארצות הברית קוד בגרסה החדשה של האפליקציה הראה אפשרות לביטול הפרסומות תמורת עלות של 4.99 דולר לחודש. דובר הטיקטוק אישר כי אפשרות זו נבחנת, אבל עדיין לא ידוע מה הוא שוק היעד של מנוי זה. לטיקטוק נזכיר יותר ממיליארד משתמשים והיא נסמכת במידה רבה על פרסומות. הרשת מופעלת על ידי חברה סינית, ולטענת ארה"ב יש בה תוכנות ריגול באפליקציה.
 


טיקטוק היא לא היחידה שבוחנת אפשרות זו, כאשר לפני מספר ימים הודיעה גם סנאפצ'ט שהיא שוקלת להשיק מנוי בכסף, כמוה גם פייסבוק וטוויטר. כאשר במקרה של האחרונה מאסק הודיע לפני יותר מחודש על אפשרות כי יגבה כסף עבור שימוש בפלטפורמה, אולם כבר הודיע כי יהיה זה סכום סמלי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה