דיגיטל וטק

המניה של סיסקו צונחת: מדוע החברה קיבלה הורדת דירוג?

המניה של חברת סיסקו יורדת, דווקא על רקע יום חזק לשוק הטכנולוגי העולמי, כאשר אנליסט Raymond James, סימון לאופולד, מציין חששות בנוגע לביקושים של החברה, אחרי שהוריד את הדירוג המניה שלה ל-"ביצועי שוק" מ-"ביצועי יתר" והסיר את מחיר היעד שלו
מערכת ice | 
בורסה (צילום shutterstock)
המניה של חברת סיסקו יורדת, דווקא על רקע יום חזק לשוק הטכנולוגי העולמי, כאשר אנליסט Raymond James, סימון לאופולד, מציין חששות בנוגע לביקושים של החברה, אחרי שהוריד את הדירוג המניה שלה ל-"ביצועי שוק" מ-"ביצועי יתר" והסיר את מחיר היעד שלו.
על פי לאופולד, הדאגה שלו היא  בעיקרה מירידה במכירות הציוד בקולג'ים, כאשר הביקוש במגזר זה חטף מכה קשה. הירידה בדירוג של סיסקו מגיעה דווקא על רקע התחזיות הגבוהות של החברה לרבעון הרביעי של שנת 2023 אותו תפרסם לקראת סוף השנה. 
כזכור, בחודש שעבר סיסקו ביצעה את העסקה הגדולה בהיסטוריה של החברה כשרכשה את חברת אבטחת הסייבר Splunk לפי שווי של 28 מיליארד דולר. לפי הודעה משותפת של החברות, מטרת הרכישה היא לחזק את סיסקו בתחום התוכנה ולמנף את ההזדמנויות הקשורות בבינה מלאכותית.
העסקה בין הצדדים תפחית את התלות של סיסקו בתחום ציוד הרשת - תחום שחווה ירידה בביקוש מאז תקופת הקורונה ושגרם לבעיות בשרשרת האספקה בחברה. לא מדובר בפעם הראשונה שהחברות חוברות להסכם. לשתיים כבר יש שת"פ בתחום אבטחת הנתונים ולשירות המשותף יש יותר מ-15 אלף לקוחות שכוללים חברות גדולות כמו אינטל וקוקה קולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה