דיגיטל וטק

גאווה לאומית: טכנולוגיה ישראלית הוצגה בתערוכה חגיגית בהוואי

החודש נפתחה תערוכת ה- Snapdragon Summit העולמית בהוואי, שם הציגה חברת Qualcomm הישראלית הציגה את טכנולגיית העתיד של צילום וידאו משולב Ai, עם ראיית לילה משופרת וזיהוי סמנטי מורחב

מערכת ice | 
מצלמות בגני ילדים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כבכל שנה בחודשי הסתיו, גם השנה  נפתחה ה- Snapdragon Summit של קוואלקום העולמית בהוואי (24-26.10.23), שם הציגה ענקית השבבים את הדור החדש של מעבדי הסלולר שישולבו במכשירי המובייל המובילים בעתיד הקרוב.
בתוך כך, הוצגו בועידה גם פיתוחי צוות המו"פ הישראלי של החברה, שיושבים במרכז הפיתוח בחיפה ואמונים על יכולות הצילום של מוצרי ושבבי החברה צילום וידאו משולב Ai, ראיית לילה משופרת וזיהוי סמנטי מורחב.
ניר שטראוס, דירקטור הנדסה בכיר בקוואלקום ומי שאמון על צוות הפיתוח הישראלי של המצלמה הסלולרית: "ימים לא פשוטים עוברים על כולנו. אירועים כמו ועידת Snapdragon של קוואלקום מוכיחים עד כמה המוח הישראלי חשוב ומהותי להתפתחות העולמית, בכל המובנים, אבל במובן הטכנולוגי בפרט. אנחנו שמחים על שילוב הטכנולוגיות שלנו במוצרי המובייל של קוואלקום העולמית בשנים הבאות ובטוחים שנכונו לנו עוד פיתוחים משמעותיים רבים נוספים בעתיד".
Qualcomm היא ענקית תקשורת גלובאלית שמרכזה בקליפורניה ונסחרת בנאסד"ק. היא נחשבת למובילה עולמית בייצור שבבי Fabless לטלפונים סלולריים וחדשנות תקשורתית דוגמת רשת 5G, 60GHZ ועוד. החברה נוסדה ב-1985 על ידי המדענים היהודים אמריקאים פרופסור ארווין ג'ייקובס ואנדרו ויטרבי ולה שני מרכזי פיתוח בישראל – בחיפה ובהוד השרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה