השוק

הישג לחברת ההייטק הישראלית: זכתה במכרז ממשלתי של מיליוני שקלים

אחת מחברות ה-IT המובילות בארץ זכתה במכרז משילות נתונים הגדול בישראל עבור רשות המיסים על בסיס פתרון הקטלוג של אינפורמטיקה, כאשר שווי ההסכם נאמד בכ–3.5 מיליון שקלים
מערכת ice | 
יונתן פוירשטיין (צילום סם יצחקוב)
קבוצת Aman, אחת מחברות ה-IT המובילות בארץ, זכתה במכרז משילות נתונים הגדול בישראל עבור רשות המיסים על בסיס פתרון הקטלוג של אינפורמטיקה, כאשר שווי ההסכם נאמד בכ–3.5 מיליון שקלים. 
ברשות המיסים הישראלית מצטברים מיליוני נתוני מיסוי מדי יום, הנתונים מיוצרים הן במערכות רשות המיסים והן שמתקבלות מחוץ לרשות המיסים. נתונים אלו משמשים את היחידות העסקיות הרבות המשתמשות ככלי אנליטיקה, סטטיסטיקה, בינה מלאכותית ועוד על מנת להפיק מתוכם תובנות מיסוי למקבלי ההחלטות, שיפור הגבייה, השירות והאכיפה.

על מנת לתמוך בצרכים הולכים וגוברים אלו, רשות המיסים נדרשת לשפר את יכולותיה בתחום הניהול ומשילות הנתונים כדי לנהל את נכסי הדאטה אשר ברשותה, וכפועל יוצא מכך לסייע לצרכני המידע השונים באיתור ושימוש בנתונים אלו. פלטפורמת אינפורמטיקה תרכז את המידע ותאפשר את ניהול המידע מפלטפורמה אחת. במסגרת הפרויקט יקוטלגו כל מאגרי המידע של הרשות ויאפשרו גישה מהירה לכלל צרכני הדאטה בארגון, יתבצעו תהליכים לבקרת איכות הנתונים, יוגדרו מילוני מונחים עסקיים ויבוצע מיפוי של כלל נכסי המידע בארגון והקשרים ביניהם.
קבוצת Aman היא שותפתה העסקית של אינפורמטיקה בארץ מזה 23 שנה, הפיתוחים החדשים משלבים טכנולוגית AI ויציגו את הדור הבא בתחום ה Data Management. החברות שיאמצו את הטכנולוגיה עשויות לזכות בהפשטת תהליכים מורכבים, חיסכון בזמן ובכוח אדם בשל ייעול בכתיבה ובתחזוקה של תהליכים מורכבים.
יונתן פוירשטיין, מנהל לקוחות אסטרטגיים בקבוצת Aman: "אנחנו חיים בעולם דיגיטלי עמוס במידע ובנתונים. עם זאת, המידע לא תמיד נאסף ומאורגן באותה הצורה. כתוצאה, מחלקות שונות בארגון יכולות לנהל את אותו המידע באופנים שונים. אינפורמטיקה הינה ספקית הפתרונות המובילים לניהול ה-Data בארגון, ותומכת מעבר לדיגיטל. על ידי פלטפורמת אינפורמטיקה שנבחרה ע"י רשות המיסים. המסגרת הארגונית שאחראית על משילות הנתונים מגבשת אסטרטגיה להטמעת משילות נתונים בארגון, עם בעלי התפקידים והטכנולוגיות שיעשו בהם שימוש בזכות הפרויקט כל הנתונים יקוטלגו באופן שקוף לכלל בעלי העניין ברשות, דרך הפלטפורמה של אינפורמטיקה תתאפשר דמוקרטיזציה של הנתונים תוך שמירה הדוקה על הרשאות מתאימות".
נתי לרנר, מנהל אגף DATA בשע"מ: "מורכבות התהליכים וכמויות המידע הקיימים בארגון מחייבים ניהול נכון ויעיל של משאב המידע ותפיסתו כנכס ארגוני מהמעלה הראשונה – עם הפתרון המוביל בארץ ובעולם לData Governance – אני סמוך ובטוח שנוכל לתת מענה מהיר ויעיל יותר לכלל צרכני המידע ברשות המיסים והאזרחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה