דיגיטל וטק

אייפון 15 בדרך: אפל הכריזה על תאריך ההשקה הרשמי

בעוד שבועיים בדיוק אפל תציג לעולם את האייפון 15 על מגוון הדגמים שלו, לצד האפל ווטש החדשים. אילו הפתעות צפויות בהשקה?
מערכת ice |  1
אייפון (צילום unsplash)
השקת המוצר הגדולה של אפל כמעט כאן. החברה הכריזה וגם שלחה הזמנות לאירוע המיוחל שיתקיים ב-12 בספטמבר בשעה 20:00 שעון ישראל. החברה צפויה להכריז באירוע על מכשירי ה-iPhone 15 ו-Apple Watches החדשים.
בהזמנה ששלחה אפל, החברה אומרת שאירוע ה-"Wonderlust" שלה יתקיים בשידור חי מפארק אפל. ההזמנה כוללת גם את הלוגו של אפל באפור, כחול ושחור, מה שעשוי לרמוז על אפשרויות הצבע שלפי השמועות יגיעו מכשירי ה-iPhone 15 Pro.
מכשיר האייפון 15 כנראה יהיה כוכב האירוע. האייפון 15 והאייפון 15 פלוס צפויים להיראות כמו האייפון 14 אבל עם מספר הבדלים עיקריים. החריץ בחלק העליון של המסך יוחלף ככל הנראה באי הדינמי שהופיע לראשונה בסדרת האייפון 14 פרו. יציאת Lightning עשויה גם להיות מוחלפת ביציאת USB-C, שיכולה לאפשר טעינה מהירה יותר.
באשר ל-iPhone 15 Pro ו-15 Pro Max, ייתכן שנראה שינויים גדולים יותר בטלפונים הללו. לפי השמועות, הטלפונים היוקרתיים האלה יצופו לראשונה במסגרות טיטניום, שהיא מסגרת דקה יותר. בנוסף לכך צפויים שיפורים גדולים במצלמה, וכמו ה-iPhone 15s הבסיסי, יציאות USB-C. אבל השיפורים האלה יכולים לבוא גם עם קפיצה במחיר, אז אולי כדאי להכין את עצמכם להלם.
עבור ה-Apple Watches, על פי הדיווחים, אפל תציג שעונים חכמים חדשים מסדרה 9 עם מסכי 41 ו-45 מילימטר לצד גרסה חדשה של Apple Watch Ultra.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פראיירים לא מתים רק מתחלפים
    שמילץ 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו לקנות במחיר מטורף אייפון שבתכלס רק שופוני מסתדר מעולה עם שיומי נוט 11פרו מאוד מרוצה במחיר 1100 ש''ח פרייריםםםםםם
    סגור