דיגיטל וטק

חודש לפני השקת אייפון 15: מה עיצבן את לקוחות אפל?

לאחר שחרור גרסת הבטא של ios17 הבחינו משתמשי אפל בשינוי שעשתה החברה כאשר העבירו את מיקום כפתור סיום השיחה, מה שעיצבן לא מעט מהלקוחות, לקראת שחרור הגרסה המלאה אפל תשנה את דעתה?
מערכת ice |  1
אייפון (צילום unsplash, shutterstock)

משתמשי אפל שקיבלו גישה לגרסת הבטא של מערכת ההפעלה ios17, גילו פרט שעיצבן את חלקם: אפל שינתה את מיקום כפתור סיום השיחה ונמצא במיקום שונה ממה שהיה לפני העדכון. שינוי זה שעשתה אפל, אמור לייעל את המראה של אפליקציית הטלפון ולשים את סיום השיחה יחד עם כל הפונקציות האחרות.

שינוי זה עורר לא מעט תגובות נזעמות ממשתמשי אפל ברשתות החברתיות, יש לציין כי מדובר בגרסת בטא, כך שאם אפל יקבלו מספיק ביקורות על הצעד שעשתה ייתכן והיא תשנה זאת בחזרה בעדכון המלא שייצא בחודש הבא. ברשת CNBC ציינו כי אפל העביר כפתורים בעבר אך עקב תלונות מצד המשתמשים החזירה אותם למקומם הטבעי.

כזכור בוועידת המפתחים העולמית שנערכה בחודש מאי האחרון הציגה אפל שורה של כלים חדשים שאמורים להגיע למערכת ההפעלה ios17 כאשר יוכלו להוסיף תמונה של עצמם במידה והם מתקשרים לאנשים אחרים, פיצ'ר חדש שיתמלל את ההודעה שהמתקשר ישאיר, כך שאפשר יהיה להחליט אם לענות או לא. מדובר בכלי שעדיין לא עובד כמו שצריך בגרסת הבטא, אך זה אמור להיות מתוקן עד שחרור הגרסה המלאה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה ממש לא כזה גרוע
    עומר 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני השתמשתי בבטא מהרגע שהיא יצאה ובהתחלה זה כן היה טיפה מוזר אבל עכשיו זה כבר זיכרון שריר. לפי דעתי זה מקום אפילו יותר טוב מהקודם יש פחות סיכוי ללחוץ בטעות.
    סגור