דיגיטל וטק

אפל משנה את מעטפת האייפון: תוכלו להפיל אותו בחופשיות על הרצפה?

הדלפות שמגיעות לכאורה ממטה אפל, מדברת על תרכובת חדשה לכיסוי המתכתי של האייפון. צפו בסרטון ה'דמה'
מערכת ice | 
אייפון (צילום unsplash)
מי מאיתנו לא הפיל בטעות או ברשלנות את הטלפון שלו. לאלו שזה הרס להם את היום ואילץ אותם לשלם על תיקון או החלפה, אולי אפל תדאג שלא תהיו מודאגים לגבי זה.
לפי דיווחים בעולם, האייפון 15 פרו יהיה עשוי מסגסוגת טיטניום גמישה - תוך החלפת מסגרת הנירוסטה הקודמת שלו. בעוד טיטניום מתחרה בפלדה בחוזקה, הוא יכול להיות קל יותר עד 45 אחוז, מה שעשוי להפוך את דגם האייפון החדש להרבה יותר קל לנשיאה, אבל עם חוסן דומה.
טיטניום יכול להתמודד טוב יותר עם טמפרטורות גבוהות יותר מפלדה, תוך שהוא מציע רמה דומה של הגנה מפני מים. עם זאת, החיסרון הוא שטיטניום הוא חומר יקר יותר מפלדת אל חלד, מה שעלול להעלות את המחיר של הטלפון היקר גם ככה.
השמועות האחרונות עולות בקנה אחד עם שמועות קודמות שהעלה אנליסט אפל ג'ף פו, שאמר שהדגם החדש עשוי להיות יקר יותר מדגמי Pro קודמים. למרות שהוא לא חשף עלויות ספציפיות. אם השמועות יוכחו כנכונות, זו תהיה הפעם השנייה שבה אפל משלבת טיטניום בעיצובים שלה.
ל-Apple Watch Ultra, יש גם מארז טיטניום, ש"יוצר את האיזון המושלם של משקל, עמידות ועמידות בפני קורוזיה", לדברי אפל. טיטניום יכול לשמש אפילו בעיצובים עתידיים של מחשבי MacBook ו-iPad, מציעה בפטנט אפל, ומצביעה על מה שנראה כציורי מוצרים שדלפו.
 

העניין לא אושר בפומבי על ידי אפל, וההדלפה לכאורה מגיעה על רקע שמועות רבות אחרות על האייפון 15 הצפוי ואיזה תכונות עשויות להיות לו. צילומים של 'דמה' של אייפון 15 פרו הודלפו באפריל ועלו בטיקטוק. מסגרת מבוססת טיטניום הוצגה גם על אב טיפוס זה, לצד כפתור ווליום חדש במצב מוצק המחליף את מתג ההשתקה.
אם יוכח כנכון, זו תהיה הפעם הראשונה שאפל משנה את הכפתור מאז השקת האייפון ב-2007, וככל הנראה תאפשר למשתמשים לשנות את הרגישות שלו. הדמה כללה גם יציאת טעינה USB-C במקום יציאת Lightning הרגילה.
השינוי הזה בא בעקבות שיחה קודמת של בכיר אפל, גרג ג'וסוויאק, שאמר כי ענקית הטכנולוגיה "חייבת לציית" לתקני ה-USB חדשים שהתקבלו על ידי האיחוד האירופי. עם זאת, זה כבר ידוע לכולם שהחברה מחליפה את טכנולוגיית הטעינת Lightning משלה - שניתן להבחין בשמונת הפינים שלה - ב-USB-C במדינות האיחוד האירופי.
הוא אמר בעבר: "ברור שנצטרך לציית; אין לנו ברירה, בדיוק כפי שאנו עושים ברחבי העולם לציית לחוקים המקומיים. אבל אנחנו חושבים שהגישה הייתה טובה יותר מבחינה סביבתית וטובה יותר עבור הלקוחות שלנו שלא תהיה מדיניות כזו מחייבת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה