דיגיטל וטק

מנכ"לית טוויטר תומכת במאסק למרות הביקורת: "צריך לעשות מהלכים גדולים"

למרות הביקורת הציבורית החריפה, מנכ"לית טוויטר, לינדה יאקרינו, אמרה כי היא תומכת לגמרי בהחלטתו של אילון מאסק להגביל את מספר הציוצים שמשתמשים יכולים לראות על בסיס יומי
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
למרות הביקורת הציבורית החריפה, מנכ"לית טוויטר, לינדה יאקרינו, אמרה כי היא תומכת לגמרי בהחלטתו של אילון מאסק להגביל את מספר הציוצים שמשתמשים יכולים לראות על בסיס יומי.
"כשיש לך משימה כמו טוויטר - אתה צריך לעשות מהלכים גדולים כדי להמשיך ולחזק את הפלטפורמה. העבודה הזו היא משמעותית ומתמשכת", צייצה יקארינו יחד עם הצהרה רשמית מהרשת החברתית. טוויטר פרסמה הצהרה המסבירה למשתמשים כי יהיו הגבלות חדשות בפלטפורמה הדיגיטלית במאמץ להילחם בוטים וספאם. "כדי להבטיח את האותנטיות של בסיס המשתמשים שלנו, עלינו לנקוט באמצעים קיצוניים כדי להסיר דואר זבל ובוטים מהפלטפורמה שלנו", נכתב בהצהרה.

לפי הצהרת טוויטר, החברה לא הזהירה את המשתמשים שלה מראש שכן "כל הודעה מוקדמת על פעולות אלו הייתה מאפשרת לשחקנים רעים לשנות את התנהגותם כדי להתחמק מגילוי".
המטרה של מגבלות התעריפים היא למנוע מבוטים "להשתמש בנתונים הציבוריים של טוויטר על מנת לבנות מודלים של בינה מלאכותית" ולהפסיק "לעשות מניפולציות באנשים ובשיחות בפלטפורמה".
"נכון לעכשיו, ההגבלות משפיעות על אחוז קטן מהאנשים המשתמשים בפלטפורמה, ואנו נספק עדכון כשהעבודה תושלם. בכל הנוגע ללקוחות שלנו, ההשפעות על הפרסום היו מינימליות", נכתב בהודעה. "כולנו מחויבים מאוד להפוך את טוויטר למקום טוב יותר עבור כולם. לפעמים, אפילו לרגע קצר, עליך להאט כדי להאיץ. אנחנו מעריכים את הסבלנות שלך."
ההגבלות הראשוניות בטוויטר הגבילו משתמשים מאומתים לקרוא 6000 פוסטים ביום, משתמשים לא מאומתים ל-600 פוסטים ביום וחשבונות חדשים לא מאומתים יוכלו לקרוא רק 300 פוסטים ביום. לאחר מכן המגבלות הועלו ל-10,000 פוסטים עבור משתמשים מאומתים, 1,000 עבור משתמשים לא מאומתים ו-500 עבור חשבונות חדשים. ההצהרה של טוויטר מגיעה גם כאשר המתחרה הראשית מטא מתכוננת להשקת הרשת החברתית החדשה שלה Threads ב-6 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה