דיגיטל וטק
סטארט-אפ ניישן: יצרנית ChatGPT בחרה ב-stripe לתמיכה בתשלומים
"אנו נרגשים לעבוד עם Stripe לביצוע מוניטיזציה במוצרי הדגל שלנו", אמר פטר וולינדר, סמנכ"ל מוצר ושותפויות ב-OpenAI: "מעבר לתשלומים, Stripe מסייעת לנו בכל נושא, החל מחיוב חוזר ואכיפת מס וכלה בתפעול אוטומטי או פיננסי"
"אנו נרגשים לעבוד עם Stripe לביצוע מוניטיזציה במוצרי הדגל שלנו", אמר פטר וולינדר, סמנכ"ל מוצר ושותפויות ב-OpenAI: "מעבר לתשלומים, Stripe מסייעת לנו בכל נושא, החל מחיוב חוזר ואכיפת מס וכלה בתפעול אוטומטי או פיננסי".
תמיכה ב-OpenAI עם Stripe
OpenAI עובדת עם Stripe למסחור טכנולוגיית ה-AI הגנרטיבית שלה. באמצעות שימוש במוצריה של Stripe, OpenAI יכלה להשיק את מערכת התשלומים הגלובלית שלה למספר קווי מוצר בטווח של שבועות. דגשים לשיתוף הפעולה:
- Stripe Billingו-Stripe Checkout תומכים ב-ChatGPT Plus, מנוי הפרימיום של OpenAI במוצר ה-ChatGPT. באמצעות שימוש בדפי תשלום מובנים מראש, OpenAI מאפשרת ביצוע רכישות חד פעמיות, מנויים על בסיס חודשי או על בסיס שימוש, ומספקת ללקוחותיה ברחבי העולם יותר מ-25 דרכים שונות לתשלום.
- Stripe Billing מאפשר למשתמשי DALL·E אפשרות גמישה לתשלום בהתאם לשימוש ולרכישת קרדיטים ב-DALL·E, המאפשרים ללקוחות לייצר תמונות חדשות.
- רשת ה-Link, פיתוח של מוצר ה-Remember Me של Stripe, מאפשרת למשתמשי OpenAI לשלם במהירות הגבוהה ב-40% בממוצע בהשוואה למילוי אוטומטי של פרטי תשלום. OpenAI היא כעת חלק מרשת ה-Link המאפשרת לעשרות מיליוני משתמשים לבצע צ'ק-אאוט מהיר יותר עם פרטי תשלום הנשמרים בקרב מאות אלפי עסקים.
- Stripe Tax מסייע ל-OpenAI לעמוד במחויבויותיה בנושאי תשלום מס בעת בה היא מתרחבת לשווקים גלובליים.
- Revenue Recognition מסייע ל-OpenAI בבקרה על נושאיה הפיננסיים – כולל ניהול הכחשת עסקאות והחזרים בהיקף גדול – ובכך החברה יכולה לבצע התאמות בחשבונות באופן מדויק בכל חודש. 75% מחברות ה-AI הגנרטיבי המובילות חתמו עם Stripe בכדי לפעול בשוק במהירות, להתרחב תוך ציות לרגולציה, ולהביא את מוצריהן למספר משתמשים גדול יותר ברחבי העולם. אלו כוללים אתOpenAI, Runway, Diagram, ו-Moonbeam.
"בשעה בה חברות ה-AI החדשות מתרבות, אנו עוזרים להן עם אסטרטגיות מוניטיזציה חכמות שיביאו את המוצרים שלהן לידיים נוספות. אישית, אני מתרגש מהיכולת לקנות יותר קרידיטים של DALL·E בקלות ולהמשיך את הניסיונות שלי בציור בעזרת AI", אמר דיוויד סינגלטון, סמנכ"ל טכנולוגיה ראשי ב-Stripe.
שיפור חוויית הלקוח ב- Stripe עם GPT-4
Stripe השתמשה בבינה מלאכותית בכדי לשפר את המוצרים וחוויית המשתמש שלה עבור המשתמשים, גם בכדי לעזור למשתמשים לנהל טיפול בהונאות אשראי ולהגדיל את שיעורי ההמרה. בשנה שעברה, Stripe עבדה עם צוות Azure OpenAI של מייקרוסופט בכדי להטמיע את GPT-3 ב-Stripe, דבר המסייע לאנשי התמיכה של Stripe לזהות נתיבי פתרון מהירים יותר עבור המשתמשים הרבים איתם הם מקיימים קשר מדי שבוע.
לאחר ההצטרפות לבטא של GPT-4 בינואר, Stripe זיהתה מספר רחב של דרכים להשתמש בטכנולוגיה בכדי לייעל את הפעילות ולסייע למשתמשים לקבל את המידע אותו הם צריכים במהירות גבוהה יותר. אחת מהתוצאות הראשונות של מאמץ זה הוא GPT-powered Stripe Docs. שיפור זה לתיעוד (דוקומנטציה)האיכותי של Stripe יאפשר למפתחים להציג שאילתות בשפה טבעית במסגרת Stripe Docs ל-GPT-4, שייענו על ידי סיכום החלקים הרלוונטיים של התיעוד או חילוץ פיסות מידע ספציפיות. כלי זה מאפשר למפתחים להשקיע פחות זמן בקריאה ויותר זמן בבנייה.
עוד ב-
"כמו בהצגה של הדואר האלקטרוני, הסמארטפונים, או שיחות הוועידה בווידאו, ל-GPT-4 יש את הפוטנציאל לחווט מחדש - ולשפר - את האופן בו עסקים מתנהלים", אמר יוג'ין מאן, מנהל מוצר ללמידת מכונה יישומית ב-Stripe, "על ידי שילוב GPT-4, Stripe מאפשרת למשתמשים את הכלים המתקדמים ביותר שיעזרו להם לבנות ולצמוח אונליין".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה