שיווק ופרסום
טירוף ה-ChatGPT מגיע לסופרמרקט: זו הרשת שעושה מהפכה
לראשונה בישראל, מושק מוצר מסחרי אשר מותג במלואו באמצעות 2 מערכות בינה מלאכותית מתקדמות ChatGPT ו-midjourney בסניפי מחסני השוק
יין כשר לפסח, שמשיקה רשת מחסני השוק, אשר מותג במלואו בטכנולוגיית AI, מביא עמו בשורה חדשנית שצפויה להפוך למגמה מתפשטת בקרב יצרנים ורשתות השיווק בישראל ובעולם- תהליך מיתוגי מלא של מוצרי Mass Market בתוך שעות ספורות.
טירוף ה-ChatGPT וה-AI מגיעים לעולם הקמעונאות הישראלי: רשת מחסני השוק, בבעלותם של משפחות נעמן וכהן, משיקה לראשונה בישראל, מוצר מסחרי אשר מותג במלואו באמצעות שתי מערכות בינה מלאכותית מתקדמות. הרשת תשיק לקראת החג, יין כשר לפסח- ADOM COLLECTION, אשר מותג מיתוג מלא מתחילת התהליך ועד סופו, באמצעות שתי מערכות מתקדמות ChatGPT ו-Midjourney.
מערכת midjourneyעיצבה את התווית בעיצוב מינימליסטי ונקי, בהתאם להוראות שניתנו על ידי חטיבת השיווק של הרשת. מהצד השני, מערכת ה- ChatGPT הייתה אמונה על כתיבת סיפור הפקת היין הבוטיקי, אשר הוטבעה על גבי התווית בפסקה קצרה. כל תהליך המיתוג של היין המושק בימים אלו, ארך מספר שעות.
רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 62 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.
מחטיבת השיווק של רשת מחסני השוק, נמסר: "אנו נרגשים להוביל מהלך חדשני ולהשיק את המוצר המסחרי הראשון בישראל, אשר מותג באמצעות בינה מלאכותית באופן מלא. טכנולוגיות מתקדמות אלו בעולמות המיתוג והעיצוב, סוחפות את העולם בענפים ובקטגוריות רבות ולא בכדי. השילוב בין שתי המערכות בתהליך המיתוג, הוביל למהירות תגובה ותוצאות מפתיעות ומשביעות רצון, כך שבחרנו לצאת עם התוצר הסופי as is עם דיוק קל מצידנו. תהליך המיתוג ארך מספר שעות, בעוד לרוב תהליכי מיתוג מסורתיים אורכים שבועות ואף חודשים".
עוד הוסיף, איתי נעמן, מנהל השיווק של הרשת, "כרשת המחבקת ומעודדת שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך בשגרה היומיומית, היה ברור שניקח חלק ונמשיך להוביל טכנולוגית גם במהפכת ה- AI. הכלים הטכנולוגיים החדשים שעומדים לרשותנו ללא ספק כאן כדי להישאר ומספקים תוצרים רוחביים יותר, כך שזה בהחלט משב רוח מרענן ומרתק לבנות תהליכים פרסומיים ושיווקיים בדרך זו. כמובן שעדיין נדרשת שימת לב פרטנית של אנשי מקצוע לעומקו של התהליך, אך בטוטאל, בהחלט מדובר באלטרנטיבה שצפויה לסחוף גם את עולם הקמעונאות על כל רבדיו".
עוד ב-
יין כשר לפסח מסדרת ADOM COLLECTION אשר עוצב בטכנולוגיות מתקדמות, הוא יין בוטיק אדום ויבש מזני קברנה סוביניון בציר 2021, אשר הופק במיוחד לרגל חג הפסח תחת מותג פרטי של הרשת וישווק בכל 62 סניפי הרשת. היין בעל גוף קליל עם סיומת מאוזנת. בעל ניחוחות פירותיים. מוצר זה מהווה סנונית ראשונה לאינספור מוצרים נוספים אשר הרשת מתעתדת למתג, בין השאר גם באמצעות שילוב מערכות טכנולוגיות חכמות אלו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.חרטא ברטה. זה רק מכונת למידה. קוף אחרי בנאדם. לא בינה ו (ל"ת)אזרח 03/2023/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.איזה חרטארונן 03/2023/13הגב לתגובה זו1 0ברתאסגור
-
6.מעולה למותגים חלוליםדניאל 03/2023/13הגב לתגובה זו1 0ממילא "המותג" הזה ריק מתוכן, אז במקום לשרוף זמן על קריאייטיב למוצר גנרי שכל מה שמעניין בו זה המחיר אפשר לייצר לוגו וסיפור בולשיט גנרי שהלקוחות ממילא לא יקראו. היה פשוט יותר פשוט להדפיס תווית מחיר בגדול.סגור
-
5.בסוף הכל בסיסי :גשם , חקלאת , מזון....גם הטכנולגיאה מת (ל"ת)נוני 03/2023/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מחירמולייר 03/2023/13הגב לתגובה זו0 0אם עליות היצור יורדות האם המחיר ירד ? לא נראה לי בטח יעלה יותר כמותג פרטי כיאה לחזירות בישראל.סגור
-
3.יופי עכשיו שפרו את המוצר לא רק את התווית (ל"ת)גל 03/2023/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.סתם גימיקנחום 03/2023/12הגב לתגובה זו0 0אגב, אושר עד שמו ai במשקל של הירקות הוא מזהה לבד איזה ירק הניחו על המשקלסגור
-
1.רעיון נחמדגרין 03/2023/12הגב לתגובה זו1 1שפוסגור
-
עבד כי ימלוךדויד 03/2023/13הגב לתגובה זו0 0אנשים מסכנים עובדים שעות על גבי שעות במחסני השוק ובקושי גומרים את החודש מנצלים את העובדים שלהם פשוט בושהסגור