דיגיטל וטק

האייפון 16 יוכרז הערב: אלו שאר המוצרים שתציג אפל

שעות ספורות לפני אירוע ההשקה המרכזי של אפל, שבו ייחשפו האייפון 16 וה-Apple Watch Series 10 לצד שדרוגים משמעותיים. עם שיפורים במצלמות, צבעים חדשים לאביזרים, ותכונות מתקדמות בשעון החכם – מה עוד אפל מתכננת להציג? כל מה שצפוי לנו הערב
רפאל בן זקרי |  1
אייפון 16 (צילום shutterstock)
אנו נמצאים מספר שעות לפני אירוע ההכרזה השנתי הבולט ביותר של אפל, שיתמקד השנה באייפון 16 ובמוצרים נוספים. האירוע, תחת הכותרת "It's Glowtime", צפוי לחשוף חידושים רבים של אפל לשמה הקרובה, כולל אביזרים שונים, אוזניות האיירפודס ועוד.
בין השדרוגים הבולטים שיגיעו לאייפון 16 פרו, ניתן למצוא שיפורים משמעותיים במצלמה, כולל הקלטת וידאו ב-4K ב-120 פריימים לשנייה, תמיכה בהקלטת וידאו ProRes 4K עם חיבור לאחסון חיצוני, ותמיכה בפורמט JPEG-XL לצילום תמונות באיכות גבוהה. בנוסף, כפתור הצילום החדש באייפון 16 יתמוך באפליקציות מצלמה צד-שלישי, ולא רק באפליקציית המצלמה של אפל, מה שמעניק גמישות נוספת למשתמשים.
השמועות האחרונות מתייחסות גם לאביזרים לאייפון 16. שישה צבעים חדשים לכיסויים, שיחליפו את כיסויי ה-FineWoven שהופיעו לראשונה עם האייפון 15 וזכו לביקורות מעורבות. בין הצבעים החדשים ניתן למצוא שחור, כחול, סגול כהה, ירוק ואפור בהיר. בנוסף, הכיסויים החדשים צפויים לכלול עיצוב אינטגרטיבי שמותאם לכפתור הצילום הפיזי שיתווסף גם הוא למכשיר.
השעון החכם של אפל, ה-Apple Watch Series 10, צפוי גם הוא לקבל עדכונים משמעותיים. הדגם החדש יכלול מסכים גדולים יותר, חיישן אק"ג משודרג לקבלת תוצאות מדויקות יותר, ושיפור בעמידות למים. בנוסף, אפל מתכננת Watch Faces (ערכות נושא של רקע השעון) שינצלו את המסך המורחב של השעון, כולל אחת בשם "Reflections" שתתאים את עצמה לאור הסביבה. כמו כן, דווח שדגם זה עשוי לכלול זיהוי דום נשימה בשינה, אך התכונה הזו עשויה להתעדכן רק בהמשך דרך עדכון תוכנה.
מבחינת תוכנה, אפל תכריז באירוע גם על תאריכי ההשקה של מערכות ההפעלה החדשות שלה, כולל iOS 18, watchOS 11, tvOS 18, iPadOS 18 ו-visionOS 2. מערכת ההפעלה למחשבי המק, ה-macOS Sequoia, צפויה להיות מושקת מוקדם מהרגיל, כבר באמצע ספטמבר. זהו שינוי מהותי לעומת השנים הקודמות, שבהן עדכוני macOS שוחררו בדרך כלל באוקטובר או בנובמבר.
אוזניות האיירפודס 4 עם מספר שדרוגים כן יוצגו לצד האייפון 16, אך עם זאת, אם קיוויתם לראות הערב ב-20:00 (שעון ישראל) מוצרים כמו אייפדים חדשים, מחשבים או אוזניות AirPods Max, תיאלצו לחכות לאירוע נוסף שמתוכנן לאוקטובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אותו טלפון מוכרים עשר שנים (ל"ת)
    ששון 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור