דיגיטל וטק

אפל חושפת מחר את האייפון 16: אלו החידושים הצפויים

אפל תחשוף מחר את סדרת האייפון 16 באירוע 'It’s Glowtime', שתכלול את האייפון 16, 16 פלוס ודגמי הפרו. עם שדרוגים משמעותיים במסכים, במצלמות ובשבב ה-A18, מה צפוי להיות ההבדל בין הדגמים הרגילים לדגמי הפרו?
רפאל בן זקרי |  1
אייפון Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
אפל תחשוף מחר את סדרת האייפון 16 באירוע מיוחד בשם "It’s Glowtime". הסדרה תכלול את האייפון 16 והאייפון 16 פלוס, לצד דגמי האייפון 16 פרו ופרו מקס. בעוד ששני המכשירים יציגו שדרוגים שונים, וישמרו על חלק מהתכונות המוכרות מהדורות הקודמים, מה יהיו השינויים הגדולים?
מבחינת עיצוב, לא נראה שינוי משמעותי מאז האייפון 11, למעט הגעת ה-Dynamic Island בחלק העליון של המסך, במקום ה-notch שהיה מוכר במכשיר מאז האייפון X. העיצוב הכללי של סדרת האייפון 16 יהיה זהה, עם כמה התאמות קטנות, כמו סידור המצלמות בצורה אנכית והזזת פלאש ה-LED לגב המכשיר. בנוסף, האייפון 16 והאייפון 16 פלוס יהיו זמינים בצבעים רוויים יותר בהשוואה לדגמי הפרו.
מסכי האייפון 16 והאייפון 16 פלוס יישארו בגודל 6.1 ו-6.7 אינץ' בהתאמה, ללא תמיכה בקצב רענון ProMotion, שעדיין מוגבל לדגמי הפרו. עם זאת, המסכים יכללו שוליים דקים יותר, מה שישפיע קלות על מידות המכשירים. עוד נקודה חשובה היא שילוב שבב ה-A18, יחד עם תמיכה בטכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות, שיגיעו ככל הנראה מאוחר יותר בעדכון תוכנה באוקטובר.
בנוגע למצלמות, הדגמים החדשים ימשיכו לכלול שתי מצלמות אחוריות, עם שדרוגים קלים בעדשה ובביצועי הצילום בתנאי תאורה נמוכה. המצלמה הראשית תמשיך להיות ברזולוציה של 48 מגה-פיקסל, בעוד שהמצלמה הרחבה תשופר עם צמצם f/2.2 ויכולת פוקוס אוטומטי לצילומי מאקרו.
תגיות אייפון 16 | אפל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחר כך הם מתפלאים שקונים מכשירים מהדור הישן .... (ל"ת)
    נהר 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור