דיגיטל וטק

הטבות שוות למילואימניקים: זה הסיוע שמעניקה חברת הגיימינג

חברת פלייטיקה מודיעה כי תעניק סיוע נרחב למשרתי המילואים של גדוד 8101 בחטיבת אלכסנדרוני ולבני משפחותיהם. זיוה שלום, VP Well Being בפלייטיקה: "המעט שנוכל לעשות הוא לנסות ולהקל עליכם ועל משפחותיכם את הנטל, לסייע ולעטוף"

מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock, דובר צהל)
פלייטיקה, ענקית בינלאומית בתחום משחקי המובייל והבידור, מכריזה כי תעניק תמיכה וסיוע נרחב למשרתי המילואים של גדוד 8101 בחטיבת אלכסנדרוני ולבני משפחותיהם. כחלק מתוכנית האימוץ, חיילי הגדוד יוכלו להשתמש במתקני מתחם הבריאות והכושר וכן בית הקפה של חברת פלייטיקה יהיה פתוח לחיילים ונשותיהם להתאמן, לקיים פגישות ולהשתמש במועדון ובמרחב ככל וירצו. 
לצד זאת, ענקית משחקי המובייל והבידור תממן ימי כיף עבור מפקדי וחיילי הגדוד ובני משפחותיהם. החברה תאמץ גם את נשות המילואימניקים של הגדוד כך שגם הן ייהנו מההטבות לצד תמיכה וסיוע בשוברי קניה וקייטנות לילדיהם.
 החברה הבינלאומית תעניק סיוע נרחב גם לנשות המילואימניקים והן יקבלו גישה מלאה למרכז ה-wellness של החברה בעוד ילדיהם, בגילאי 5-10, יוזמנו לקחת חלק ביום השיא של הקייטנה שהחברה מפעילה לילדי פלייטיקה.


צילום: ארתור קושלב
 כחלק מהיוזמה המרגשת למען משרתי המילואים, אמש (ראשון) התקיים ערב גדודי מיוחד לחיילי הגדוד, במהלכו נערך טקס מצטיינים במעמד סא"ל אביה בן אלחנן, מפקד החטיבה סמח"ט החטיבה, וכן התקיים מופע בידור של הסטנדאפיסט בן בן ברוך.
זיוה שלום, VP Well Being בפלייטיקה, פנתה למשרתי המילואים ואמרה: "אנחנו כאן בשבילכם, חטיבת אלכסנדרוני. אנחנו רוצים להעניק לכם תחושת בית, ולתמוך במי שתמך בכם, בבנות הזוג שלכם ובמשפחותיכם שהיו לכם לעוגן".
עוד ציינה שלום: "כשנלחמתם והגנתם הן המשיכו לתפקד: בבית, בעבודה, עם הילדים. המעט שנוכל לעשות הוא לנסות ולהקל עליכם ועל משפחותיכם את הנטל, לסייע ולעטוף. זו גאווה גדולה להיות כאן ולהודות לכם על מה שאתם עושים עבורנו״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד! אלופים
    איתי 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן ירבו ישר כוח ??
    סגור
  • 1.
    מוזר
    מני 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה מתיישר עם זה שהראתם את הדלת החוצה לעובדים שחזרו מהמילואים? כל מה שצריך זה PR טוב מסתבר
    סגור