קריירה ולימודים

בשורה אדירה למשרתי המילואים: זאת ההטבה החדשה לה אתם זכאים

גורמים רבים מתגייסים על מנת לתרום, להציע הטבות שונות ולהקל על מי שנקרא לשרת. בנק מזרחי טפחות מציע הלוואה לסטודנטים בתנאים מיוחדים - ללא ריבית וללא הצמדה. "זאת הזכות שלנו לדאוג למי ששומרים על ביטחון ישראל. מי שנותן יותר - יקבל יותר"
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ אייל מרגולין
כבר יותר מתשעה חודשים משרתים מילואים רבים נקראים לשרת. לאותם משרתים מוצעות הטבות שונות ופיצויים, הן מגורמי הממשלה והן מגורמים פרטיים. כעת, בנק מזרחי טפחות מודיע כי הוא מציע הטבה חדשה למשרתי המילואים - הלוואת לימודים מלאה, ללא ריבית וללא הצמדה. 
ההטבה החדשה מכוונת אל אנשי המילואים שנדרשו לנטוש את ספסל הלימודים על מנת לשרת את המדינה. היא ניתנת לכל מי ששירות במילואים לפחות 90 יום, מתחת לגיל 35. ניתן לבקש הלוואה בגובה של שכר לימוד אוניברסיטאי לתואר, עד 36,000 שקל. ההלוואה ניתנת לפריסה של עד 36 תשלומים. 
משה לארי מסר: "זאת הזכות שלנו, לדאוג למי ששומרים על ביטחון ישראל, מתוך התפיסה כי מי שנותן יותר - יקבל יותר. ציבור הסטודנטים נמצא בראשית דרכו המקצועית והכלכלית ועלינו לדאוג כי לא יהיה אחד שיישאר מאחור או ייפגע כתוצאה משירותו". לאחרונה שיגר מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, מכתב דחוף אל שר האוצר ושר הביטחון ובו ביקש להסדיר את עניין ניכוי המיסים על הפיצויים שקיבלו בני ובנות זוג של משרתי המילואים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה