בארץ

הצעת החוק תיתן עדיפות במכרזים לעסקי משרתי מילואים

אושר בקריאה ראשונה: עדיפות לעסק זעיר, קטן או בינוני הנמצא בשליטת משרת מילואים פעיל במכרזים של המדינה ושל גופים החייבים במכרז. זאת "במטרה לסייע למשרתי המילואים ולצמצם את הפגיעה בהם"
דורון בלוך | 
חיילי מילואים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מליאת הכנסת אישרה היום (שלישי) בקריאה ראשונה את הצעת חוק חובת המכרזים  שיזם חבר הכנסת משה פסל, זאת כאשר הצעת החוק תיתן עדיפות לעסק זעיר, קטן או בינוני הנמצא בשליטת משרת מילואים פעיל במכרזים של המדינה ושל גופים החייבים במכרז.
על פי הצעת החוק, מוצע לקבוע כי במכרזים של המדינה ושל גופים החייבים במכרז לפי חוק חובת המכרזים, תינתן עדיפות לעסק זעיר, קטן או בינוני שבשליטת משרת מילואים פעיל אשר שירת שירות מילואים במשך לפחות 20 ימים בשנה החולפת, טרם המועד האחרון להגשת הצעה במכרז. 
בדברי ההסבר להצעה נכתב: "שירות המילואים מטיל על משרתי המילואים, בין היתר, נטל כלכלי שנגרם עקב היעדרות ממקום העבודה ועזיבת עסקים בשליטתם לשם הגנה על המדינה. הפגיעה קשה יותר בבעלי עסקים קטנים, שבמקרים רבים כל ניהול העסק מוטל עליהם. מטרתה של הצעת חוק זו היא לסייע למשרתי המילואים ולצמצם את הפגיעה בהם ובעסקיהם בשל שירות מילואים ממושך, ובפרט לסייע להם במסגרת התמודדות במכרזים בתקופת המילואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה