דיגיטל וטק

אפל משדרגת לאחר 4 שנים: זה השינוי שמגיע לרמקול החכם שלה

אפל הכריזה על השקת ה-HomePod Mini בצבע Midnight חדש, שמחליף את ה-Space Gray הקודם. עם הצבע החדש, הרמקול החכם הפופולרי של אפל זמין גם בכחול, כתום, לבן וצהוב. האם השינוי יגרום לעלייה במכירות?
רפאל בן זקרי | 
HomePod הומפוד (צילום Shutterstock)
אפל הכריזה אמש על השקת דגם HomePod Mini בצבע חדש - Midnight. הצבע החדש מחליף את הצבע הקודם, Space Gray, שהיה דומה לו מאוד. בנוסף לצבע החדש, המכשיר זמין גם בצבעים כחול, כתום, לבן וצהוב.
ה-HomePod Mini הוא רמקול חכם המהווה גרסה קטנה ומשתלמת יותר של ה-HomePod הרגיל. הוא מציע איכות סאונד מרשימה למרות גודלו הקטן, ומגיע עם העוזרת הקולית סירי לשליטה במכשיר, קבלת מידע וביצוע משימות.
עם השקת הצבע החדש של ה-HomePod Mini, אפל מיישרת קו ומתאימה אותו לדגם הרגיל מהדור השני, שגם הוא זמין בצבע Midnight. מלבד שינוי הצבע, לא נרשמו שינויים נוספים במכשיר, והוא ממשיך להימכר במחיר של 99 דולר בארצות הברית עבור כל אפשרויות הצבע. הצבע החדש ניתן להזמנה באתר אפל החל מאתמול, ויהיה זמין בחנויות אפל בארצות הברית, קנדה, סין, סינגפור וב-28 מדינות נוספות החל מה-17 ביולי.
את ה-HomePod Mini אפל השיקה לראשונה בנובמבר 2020, ומאז לא הושק דגם נוסף של המכשיר. השקת הצבע החדש מגיעה בדיוק בזמן לקראת עונת החגים, ואפל מקווה שהשינוי הקטן הזה יתרום להגדלת המכירות של המכשיר הפופולרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה