דיגיטל וטק

דרמה בארה"ב: המוצר החכם של אפל שהציל משפחה משריפה

לאחר שכלב גרם בטעות לשריפה בבית המשפחה, הרמקול החכם של אפל זיהה את התרעת העשן ושלח התראה לבעלי הבית, שאיפשרה להם לזהות את השריפה במהירות ולמנוע אסון גדול במיוחד
רפאל בן זקרי | 
HomePod הומפוד (צילום Shutterstock)
אם עד כה שמעתם רק על שעונים חכמים שמצילים חיים, כדאי לכם לקרוא את הסיפור הבא, שהתרחש בבית משפחה בקולורדו. האירוע יוצא הדופן התרחש כאשר כלב גרם בטעות לשריפה בבית כאשר עלה על רגליו האחוריות כדי לבדוק קופסאות שהיו על הכיריים והדליק בטעות את המבער.
למרבה המזל, הרמקול החכם של אפל, ה-HomePod, עם תכונת זיהוי הצליל שלו, הציל את המצב. הוא זיהה את צליל התרעת העשן ושלח התראה למכשיר של בעלי הבית. עם קבלת ההתראה, בעלי הבית התקשרו למכבי האש וכיבו את האש לפני הגעת הצוות. למרבה המזל, המשפחה לא נפגעה פרט לשאיפת עשן קלה.
למרות שתכונת זיהוי חום גבוה אינה קיימת ב-HomePod, תכונת זיהוי הצליל המובנית בו מצליחה לזהות צלילי אזעקה שונים ולשלוח התראות בהתאם. 
האירוע יוצא הדופן הזה מדגיש את חשיבות האזעקות וההתראות המוקדמות שיכולות להציל חיים, ומזכיר לנו את החשיבות של התקנת מערכות בטיחות ואבטחה בבית ושימוש בטכנולוגיה לטובתנו. בעזרת התראה מהירה מה-HomePod, המשפחה הצליחה לפעול במהירות ולמנוע נזק נוסף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה