דיגיטל וטק

תושבת ארה"ב חושפת: השעון החכם של אפל הציל את חיי

תושבת מדינה אוקלהומה שבארצות הברית, נחשפה בסיפור המרגש שבו סיפרה כיצד ה-Apple Watch שלה הציל את חייה לפני שנתיים לאחר שזיהה לראשונה בעיית לב שלדעתה לא היו כלום
מערכת ice | 
אפל שעון חכם
תושבת מדינה אוקלהומה שבארצות הברית, נחשפה לאחרונה בסיפור המרגש שבו שיתפה כיצד ה-Apple Watch שלה הציל את חייה לפני שנתיים לאחר שזיהה לראשונה בעיית לב שלדעתה לא היו כלום
ג'ודית לובקה, קיבלה התראה מהשעון בערב יום חמישי אחד בינואר בשנת 2021 שהיא סובלת מ-A-fib, או פרפור פרוזדורים, מצב שנגרם על ידי פעימות מהירות ואי סדירות במיוחד מהחדר העליון של הלב.
לואבקה, לא דאגה מכך במיוחד והיא האמינה שהמצב אולי נגרם בשל הלחץ מהעובדה שלאחרונה, היא איבדה את בן זוגה. כשהתכוננה ליום העבודה למחרת, חשבה לואבקה לפנות לרופא, אבל חשבה שהיא עסוקה באותו יום ויכולה לדחות את זה עד לשבוע הבא.
לואבקה אמרה במסגרת ראיון שנערך עמה: "דיברתי עם הבוס שלי באותו בוקר.. ואמרתי, 'אתה יודע, יש לי פגישה הבוקר. אולי אראה את הרופא אחרי זה, אולי אראה, אולי לא - אולי אחכה בסוף השבוע".
הבוס שלה לא הרפה ממנה והפציר בה ללכת לראות רופא מיד: "היא אמרה 'את צריכה ללכת עכשיו'", דרישה שבסופו של דבר הצילה את חייה כשנודע לה שהיא חולה בסוכרת כשביקרה בבית החולים מאוחר יותר באותו היום. יחד עם אבחון הסוכרת, הרופאים גילו שיש לה רמות סוכר גבוהות באופן קריטי בדם, שילוב שעלול להיות קטלני אם לא יטופל מיד.
עוד הוסיפה ואמרה: "אם הייתי מחכה לסוף השבוע, כנראה לא הייתי שורדת", אמרה. "זה מה שהייתי עושה אם לא הייתי מקבל את ההתראה בשעון שלי. פשוט הבנתי עם כל מה שקורה, פשוט לא הרגשתי טוב, ואני אגיע לרופא כשאגיע לרופא".
בראש צלול בעקבות הטיפול שלה, לואבקה הבינה את חומרת המצב שלה והסיקה שהשעון החכם שלה הציל את חייה, אז היא שלחה מייל למנכ"ל אפל, טים קוק, וסיפרה את סיפורה. קוק, הגיב לה באותו יום ואמר שהוא שמח לשמוע מלובקה וללמוד שהטכנולוגיה עזרה להציל את חייה, לפי הרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה