דיגיטל וטק

בקרוב בישראל? אפל מסתערת על שווקים נוספים עם משקפי ה-Vision Pro

אפל השיקה בסוף השבוע את משקפי המציאות המורחבת שלה, ה-Vision Pro, בחנויות אפל סטור בבריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה ואוסטרליה, במטרה לשפר את המכירות הבינלאומיות לאחר ביצועים מאכזבים בארה"ב. האם השקת המשקפיים בשווקים חדשים תצליח להמריץ את המכירות?
רפאל בן זקרי | 
ויז'ן פרו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אפל השיקה בסוף השבוע את משקפי המציאות המורחבת שלה, ה-Vision Pro, בחנויות האפל סטור בבריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה ואוסטרליה, אחרי שהיו זמינים עד כה במספר מצומצם של מדינות.
כזכור, בסוף החודש הקודם אפל השיקה את המשקפיים בהונג קונג, יפן, סינגפור וסין, אחרי שהיו זמינים מאז פברואר רק בארצות הברית. לפי נתוני IDC, המשקפיים, שמחירם $3,499, לא הצליחו למכור 100,000 יחידות ברבעון מאז השקתם בארה"ב בפברואר. כעת, אפל מקווה שהזמינות החדשה בשווקים בינלאומיים תסייע לשפר את המכירות, אשר לא היו מעודדות בארצות הברית
ה-Vision Pro הם משקפי המציאות המעורבת הראשונים של אפל, המשלבים מציאות רבודה ומציאות מדומה, ונשלטים על ידי פקודות קול, ידיים ועיניים. הפידבקים על המשקפיים היו מגוונים, כאשר רבים שיבחו את החומרה המתקדמת ואת הטכנולוגיה של המכשיר, אך גילו חששות לגבי הפונקציונליות, קלות השימוש בבקרות המבוססות תנועות, או משקל המכשיר והנוחות בשימוש ממושך.
חנויות אפל מציעות ללקוחות הדגמות חינם של ה-Vision Pro על בסיס כל הקודם זוכה. ניתן גם להזמין הדגמה מראש באינטרנט, עם משבצות פנויות לאורך השבוע הבא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה