דיגיטל וטק

אפל מפתיעה את השוק: זה המוצר שזינק במכירות ומערער את המתחרות

אפל מציגה ביצועים מרשימים בשוק המחשבים האישיים עם עלייה של 6% במכירות מחשבי המק, בזמן שהשוק הכללי צמח ב-3.4% בלבד. איך תשפיע השקת Apple Intelligence על התחרות מול לנובו, HP ודל?
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום unsplash)
אפל מציגה ביצועים מרשימים בשוק המחשבים, עם נתונים מעודכנים המצביעים על כך שמכירות מחשבי המק של אפל צמחו ב-6% ברבעון השני של 2024, מה שמצביע על ביצועים מרשימים לעומת שוק המחשבים האישיים שצמח ב-3.4% בלבד באותה תקופה.
על פי נתוני חברת Canalys, שוק המחשבים האישיים העולמי צבר תאוצה ברבעון השני של 2024, עם משלוחים גלובליים של מחשבים נייחים וניידים שהגיעו ל-62.8 מיליון יחידות, עלייה של 3.4% לעומת השנה שעברה. אפל השיגה את המקום הרביעי בשוק, עם משלוחים של 5.5 מיליון יחידות ונתח שוק של 9%, מה שמציין עלייה של 6% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.
אפל ממוקמת מאחורי לנובו, HP ודל בשוק המחשבים האישיים הגלובלי, אך הצפי הוא שהיא תשחק תפקיד משמעותי בהאצת הצמיחה בשוק כולו, הודות להשקת Apple Intelligence בהמשך השנה.
גם המתחרה מיקרוסופט תשחק תפקיד מרכזי בשוק, ולפי Canalys החברה תתרום רבות להאצת הצמיחה בשוק המחשבים האישיים, בעקבות הפסקת התמיכה ב-Windows 10. משתמשים רבים יזדקקו לרכוש מחשבים חדשים שיתמכו ב-Windows 11, והשקת המחשבים הראשונים מבוססי Copilot+ עם מעבדי ARM תגדיל את הביקוש למחשבים חדשים.
הצמיחה המרשימה של אפל בשוק המחשבים האישיים, בשילוב עם השקת תכונות מבוססות AI מתקדמות בהמשך השנה, לצד נתח שוק של 9%, מציבה את החברה בעמדה מצוינת להמשיך ולהתחרות מול המתחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה