דיגיטל וטק

אפל כובשת את הפסגה היוקרתית: עוקפת את אנבידיה ומיקרוסופט

אפל כובשת מחדש את המקום הראשון בשווי השוק העולמי לאחר ההכרזה על פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה שלה, Apple Intelligence. בעקבות ההכרזה ותחזיות האנליסטים לגבי הנעה מחדש של השוק, מניית החברה זינקה בצורה משמעותית

רפאל בן זקרי | 
אפל בניצחון ענק (צילום pixabay)
אפל שוב מובילה את רשימת החברות בעלות הערך הגבוה בעולם, כשהיא עוקפת את מיקרוסופט במירוץ על שליטה בשוק הבינה המלאכותית. היום (רביעי), מניית אפל זינקה בכמעט 4% לשווי שוק של 3.29 טריליון דולר.
הזינוק במניות אפל מגיע לאחר ההכרזה על פלטפורמת הבינה המלאכותית של החברה, Apple Intelligence, בכנס המפתחים השנתי של החברה ביום שני, שם הציגה החברה גם מערכות הפעלה חדשות ומתקדמות למכשיריה.
כבר לפני ההכרזה, אנליסטים טענו כי התכונות החדשות יביאו לביקוש גבוה יותר למכשירי האייפון, מה שהביא בפועל לעלייה בשווי המניות. אמש, המניה של אפל עלתה ביותר מ-7%, כאשר עם השינוי הזה, מיקרוסופט איבדה את המקום הראשון כמובילה בשווי השוק, עם שווי שעומד כעת על 3.24 טריליון דולר.
החידושים שהציגה אפל בתחום הבינה המלאכותית נועדו להתמודד עם טענות על פיגור טכנולוגי לעומת מתחרות כמו מיקרוסופט ואלפבית, חברת האם של גוגל. מנהל מסחר המניות ב-Wedbush Securities, מייקל ג'יימס, אמר כי "כל השאלות על הפיגור של אפל בתחום הבינה המלאכותית נענו בכנס המפתחים".
אפל הייתה בין החברות שהציגו ביצועי שוק חלשים יותר השנה בהשוואה למתחרותיה. עם זאת, ההכרזות האחרונות והתוכנית לקניית מניות בשווי 110 מיליארד דולר, הפחיתו את החששות מביצועים חלשים, והביאו אותה למקום הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה