דיגיטל וטק

אל תפספסו: כל ההכרזות הגדולות של אפל ב-WWDC

בכנס WWDC 2024, אפל הציגה חידושים רבים למערכות ההפעלה שלה, כולל iOS 18 עם תכונות התאמה אישית מתקדמות ואפליקציות חדשות. Apple Intelligence מביאה מערכת AI מתקדמת לאייפון, לאייפד ולמקבוק, ושדרוגים משמעותיים לסירי ולאפליקציות המובנות

רפאל בן זקרי | 
iOS 18 על אייפון 15 (צילום אפל)
האירוע המרכזי בכנס המפתחים של אפל הסתיים אמש עם מספר הכרזות משמעותיות עבור מערכות ההפעלה הבאות של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית. לראשונה ראינו את אפל מצטרפת סוף סוף למרוץ ה-AI, אמנם באיחור, אבל עם טוויסטים ייחודיים משלה, וגם עוד מגוון חידושים למערכות ההפעלה השונות של החברה. אספנו את ההכרזות הגדולות של WWDC 2024, בקצרה, למקרה שפספסתם את סבב ההכרזות מאתמול.
Apple Intelligence היא המערכת החדשה של אפל שמביאה יכולות בינה מלאכותית חזקות לאייפון, לאייפד ולמקבוק, עם אפשרויות ויכולות חדשות באפליקציות המובנות של אפל, כמו יצירת תמונות או סיכום טקסטים.
סירי, העוזרת האישית של אפל, שלא קיבלה שדרוג משמעותי מזה זמן רב, תקבל כעת אינטגרציה עמוקה יותר עם האייפון ותופיע כאור מהבהב בקצה המכשיר. סירי תאפשר יותר שליטה באפליקציות ותוכל למצוא לכם מידע בתוך מייל מסוים או להציג לכם תמונה של חבר כלשהו. כדי לאפשר לזה לקרות בצורה טובה, אפל השתמשה במודלי שפה גדולים מבוססי בינה מלאכותית.
סירי תדע גם להבדיל בין שאילתות פשוטות או מורכבות. כך שאם מדובר בבקשה מורכבת, היא תוכל להעביר את הבקשה ל-ChatGPT לא לפני שתבקש מכם אישור לכך. מאחורי האופציה הזו עומדת שותפות חדשה של הענקית מקופרטינו עם מובילת הבינה המלאכותית OpenAI כדי לאפשר למשתמשים במכשירי אפל להשתמש ב-ChatGPT  ללא עלות.
אפל הציגה גם תכונות AI חדשות באפליקציות השונות ב-iOS 18, כמו סיכום מיילים ויצירת תגובות, תכונה חדשה ליצירת אימוג'י מותאם אישית בשם Genmoji ומחולל תמונות AI בשם Image Playground. באפליקציית התמונות, תהיה אפשרות לחפש תמונות בשפה טבעית ולנקות אובייקטים מהרקע.
בעדכון החדש למערכת ההפעלה, iOS 18, החברה הציגה שדרוג ל-Control Center המאפשר התאמה אישית, וגם יכולת חדשה למקם את סמלי האפליקציות באופן חופשי על מסך הבית, היכן שרק תרצו. בנוסף, הגרסה החדשה של iOS תאפשר לנעול אפליקציות מסוימות ולעדכן את אפליקציית התמונות ועיצוב מצב המשחק לאופטימיזציה של משחקים.
אפל אישרה שתקן ה-RCS המחליף את ה-SMS הישן, יגיע כעת ל-iMessage, יחד עם שדרוגים נוספים כמו תזמון הודעות ותמיכה בהודעות SMS באמצעות לוויין, ועוד.
החברה חשפה גם אפליקציית סיסמאות חדשה שתאפשר לעקוב אחר פרטי הכניסה שלכם במכשירים שונים. האפליקציה תאפשר ליצור ולאחסן סיסמאות ותהיה זמינה על iOS, iPadOS, macOS, visionOS ואפילו ב-Windows.
עם iPad OS 18, האייפד יקבל סוף סוף אפליקציית מחשבון עם תכונה חדשה בשם Math Notes, שתאפשר לכתוב משוואות ישירות באייפד ולקבל עבורן פתרונות.
העדכון הבא של macOS, מערכת ההפעלה של אפל למחשבים, יאפשר לשקף את מסך האייפון על המקבוק שלכם, ולצפות בהתראות ולשמוע את הסאונד המופעל מהמכשיר הנייד.
watchOS 11, המיועדת לשעונים החכמים של אפל, תקבל תכונות חדשות רבות, כולל הוספה אוטומטית של ווידג'טים לפי הצורך, אפליקציית Vitals לבדיקת מדדי בריאות, מעקב אחר מחזור חודשי, פעילויות חיות ותמיכה ב-Check In למעקב אחר האימון שלכם.
אפל הכריזה גם על visionOS 2, המיועדת למשקפי המציאות המורחבת שלה, עם תכונות חדשות כמו הוספת עומק לתמונה קיימת ותמיכה בתצוגת מק וירטואלית רחבה במיוחד. העדכון יכלול מחוות אינטואיטיביות ותמיכה במצב נסיעה ברכבות.
החברה הציגה אינטראקציות עם סירי בעדכון התוכנה הבא של AirPods Pro, עם אפשרות לנענע את הראש לאישור או סירוב להכרזות של סירי. ה-AirPods Pro יקבלו גם בידוד קול כדי לשפר את איכות הקול ולהפחית רעשי רקע.
כנס המפתחים של אפל השנה חשף שפע של חידושים טכנולוגיים ושדרוגים משמעותיים לכל מערכות ההפעלה והמכשירים של החברה. עם השקת Apple Intelligence ושיפור היכולות של סירי, אפל מציגה את הגישה הייחודית שלה לבינה מלאכותית, המדגישה פרטיות וביטחון. יחד עם החידושים ב-iOS, iPadOS, macOS, watchOS ו-visionOS, החברה ממשיכה לשפר את חוויית המשתמש ולהציג יכולות מתקדמות ומפתיעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה