דיגיטל וטק

מניית אפל מזנקת ביותר מ-15% בחודשיים - זו הסיבה

ההכרזה של אפל על פלטפורמת Apple Intelligence המבוססת על ChatGPT העלתה את מניית החברה לשיא חדש מאז תחילת השנה. הפלטפורמה החדשה שעליה הכריזה אפל מבטיחה עדכונים מהפכניים לסירי ולמכשירי אפל, ומומחים מעריכים שזה רק תחילת השינוי שישפיע על החברה

רפאל בן זקרי | 
אפל-אילוסטרציה AI
לאחר ההכרזה על פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה שלה, מניית אפל זינקה ביותר מחמישה אחוזים, זאת לאחר ירידה קלה במניה במהלך ואחרי כנס ה-WWDC שקיימה החברה.
פלטפורמת Apple Intelligence, המבוססת בחלקה על ChatGPT תושק בסתיו הקרוב ותהיה זמינה במכשירי האייפון, האייפד והמקבוק. בין התכונות המרכזיות ניתן למצוא עדכונים לסירי, שהופכים אותה לאנושית ומבינה יותר.
השמועות על שיתוף הפעולה עם OpenAI, מי שאחראית ל-ChatGPT, גרמו להתלהבות בשוק הרבה לפני ההכרזה ביום שני, והיו מומחים שאף העריכו כי המניה של אפל תעקוף את זו של אנבידיה. לאחר האירוע, אנליסטים בוול סטריט שיבחו את הכרזות החברה, בהם גיל לוריה מ-D.A. Davidson, שהעלה את דירוג המניה מ"ניטרלי" ל"קנייה" ואת מחיר היעד מ-200 ל-230 דולר. לוריה ואנליסטים נוספים מעריכים שתכונות הבינה המלאכותית החדשות יזרזו את מחזור השדרוגים ויאיצו את צמיחת החברה.
לאחר פתיחה מדשדשת השנה, ועם חששות לגבי ביקוש נמוך לאייפונים, מניית אפל עלתה בסך הכל ביותר מ-15% בחודשיים האחרונים. כעת נותר לראות האם הערכות האנליסטים אכן ניבאו נכונה את השינוי הצפוי בהכנסות החברה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה