דיגיטל וטק

אנליסט בכיר: אפל תעקוף את אנבידיה עם שילוב ה-AI במכשיריה

אנליסט הטכנולוגיה ג'ין מאנסטר צופה שמניית אפל תעלה על זו של אנבידיה בשנה הקרובה, בעקבות תכונות הבינה המלאכותית שצפויה הענקית מקופרטינו לשלב במערכת ההפעלה הבאה שלה, שתוכרז בכנס המפתחים הקרוב שלה
רפאל בן זקרי | 
אפל בניצחון ענק (צילום pixabay)
ג'ין מאנסטר, אנליסט טכנולוגיה מוכר, צופה שמניית אפל תעקוף את זו של אנבידיה בשנה הקרובה, בעקבות תכונות הבינה המלאכותית הצפויות שתשלב החברה במכשיריה.
בפוסט שפרסם ברשת X, העלה מאנסטר את התחזית שלו, לפיה אפל תציג ביצועים טובים יותר מאנבידיה בשנה הקרובה, וטוען שהשוק לא מעריך כראוי את הפוטנציאל של אפל בתחום הבינה המלאכותית: "המשקיעים מתכחשים להזדמנות של אפל בתחום הבינה המלאכותית".
במהלך 12 החודשים האחרונים, מניית אנבידיה עלתה ב-203% ובכ-132% מתחילת השנה. לעומת זאת, מניית אפל עלתה רק ב-7.4% באותה תקופה, וירדה בכ-1.2% מתחילת 2024. מאנסטר מסביר כי התחזית שלו מתיישבת עם ניתוחים קודמים שלו, שבהם ציין שאפל היא אחת החברות הפחות מוערכות בתחום הבינה המלאכותית. הוא אף ציין שאפל, יחד עם מטא, עשויות להגיע לרמות חדשות לחלוטין בזכות הפיתוחים שלהן בתחום.
במהלך ראיון בתכנית "Last Call" ב-CNBC, פירגן מאנסטר גם למנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג, וכינה אותו "סנדק הבינה המלאכותית", כהכרה בתרומה של ענקית השבבים לתחום המתפתח. לדבריו, למרות הצלחתה המרשימה של אנבידיה בתחום הבינה המלאכותית, אסטרטגיית הבינה המלאכותית של אפל עשויה לשנות את המגמות בשוק ולהוביל אותה לביצועים גבוהים יותר בשנה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה