דיגיטל וטק

מניית אנבידיה מזנקת לשיא כל הזמנים לאחר הדו"חות החזקים

שווי מניית ענקית השבבים עולה בחדות לאחר פרסום תוצאות שיא לרבעון הראשון, כאשר תחזיות להכנסות חזקות ממשיכות להלהיב את השוק. האנליסטים עוקבים בדריכות אחר שיחת הוועידה הקרובה בנוגע לעתיד מעבדי הבינה המלאכותית

רפאל בן זקרי | 
אנבידיה (צילום shutterstock)
לאחר שדיווחה על תוצאות שיא ברבעון הראשון, מניית ענקית השבבים אנבידיה זינקה ביותר מ-10 אחוזים וממשיכה לעלות, נכון לשעות הערב (חמישי), עם שווי של כ-1,048.17 דולר למניה. זאת כאשר לראשונה בהיסטוריה, המחיר חצה את רף ה-1,000 דולר. מתחילת השנה, עלתה המניה ב-117.8%, ובחודש האחרון עלתה בכ-27%.
החברה עקפה את תחזיות האנליסטים הן בהכנסות והן ברווח למניה, הודות לביקוש גובר למעבדי הגרפיקה שלה המותאמים לבינה מלאכותית. הכנסות החברה זינקו ב-262% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר בזכות ההצלחה של מעבד הגרפיקה החדש שלה המותאם לבינה מלאכותית.

צילום מסך גוגל
אנבידיה גם סיפקה תחזית הכנסות חזקה לרבעון השני, שעומדת על 28 מיליארד דולר לעומת צפי אנליסטים של 26.61 מיליארד דולר. זהו סימן לכך שהחברה צופה המשך מכירות חזקות גם לקראת השקת מעבד הגרפיקה החדש שלה, Blackwell, שצפוי לצאת לשוק במחצית השנייה של השנה.
"אנו עומדים בפני גל הצמיחה הבא שלנו. פלטפורמת Blackwell נמצאת בייצור מלא ומבססת את התשתית עבור בינה מלאכותית גנרטיבית בקנה מידה של טריליוני פרמטרים," אמר ג'נסן הואנג, מנכ"ל החברה.
כעת, אנליסטים מחכים בקוצר רוח לדבריו של הואנג בשיחת ועידת החברה, בחיפוש אחר כיוון אפשרי בנוגע למגמת שוק מעבדי הבינה המלאכותית במהלך יתרת השנה ובעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה