השוק

אנבידיה עוקפת את התחזיות: עלייה של 18% בהכנסות הרבעוניות

ענקית השבבים עושה זאת שוב, רבעון רביעי ברציפות. בזכות הנהירה להשקעה בתחום בינה מלאכותית ומרכזי הנתונים - הרווח המתואם למניה היה 6.12 דולר. הודעה מרכזית נוספת נחשפה: החברה צפויה לפצל את מניותיה
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
הלילה (רביעי) פרסמה ענקית הטכנולוגיה אנבידיה את דוח הכספים הרבעוני הראשון שלה לשנת הכספים 2025. לאחר ארבעה רבעונים רצופים בהן ניפצה את הציפיות - אנבידיה עושה זאת שוב, עם עלייה של 18% בהכנסות הרבעוניות ל-26 מיליארד דולר.
הרווח המתואם למניה עמד על 6.12 דולר, מדובר בעלייה של 19% בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של לא פחות מ-461% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח החשבונאי היה 5.98 דולר, עלייה של 21% ועלייה של 629% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה.
הדיבידנד הרבעוני של החברה עלה ב-150% ל-0.01 לאחר שהכריזה החברה על צעד דרמטי של פיצול מניות. הפיצול יתבצע ב-7 ביוני השנה עם פיצול של 10 ל-1 במניה. תחום מרכזי בה משקיעה החברה הוא תחום מרכזי הנתונים והבינה המלאכותית. הכנסות התחום עמדו על 22.6 מיליארד דולר ברבעון החולף, מדובר בנתון שיא ועלייה של 23% בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של 427% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. 
מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, הדגיש את החשיבות שרואה החברה בפיתוח תחום הבינה המלאכותית ומרכזי הנתונים ואמר: "המהפכה התעשייתית הבאה החלה – ארגונים ומדינות חוברים יחד עם NVIDIA כדי להניע את המעבר של מרכזי נתונים מסורתיים בשווי טריליון דולר למחשוב מואץ, לטובת בניית סוג חדש של מרכזי נתונים – מפעלי בינה מלאכותית (AI Factories) – על מנת לייצר תוצר מסוג חדש: בינה מלאכותית. AI יביא לעלייה משמעותית בפרודקטיביות בכמעט כל תעשייה, ויעזור לחברות וארגונים להיות יעילים יותר בצריכת האנרגיה ובעלויות, תוך הגדלה של פוטנציאל ההכנסות". לאחר סגירת הבורסה אמש עלתה מניית אנבידיה ב-4%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה