דיגיטל וטק

אפל נכנעת ללחץ של האיחוד האירופי: זה המהלך המפתיע של הענקית

לאחר שהאיחוד האירופאי איים על אפל בקנס כספי שעלול לפגוע בכנסותיה הגלובליות, הענקית התחייבה כי תאפשר למתחריה לפתח אפליקציות ארנק דיגיטלי אשר יתחרו בפלטפורמה המקוונת שלה המכונה "Apple Pay"

מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
על פי הודעת האיחוד האירופי, הענקית אפל התחייבה כי היא תאפשר למתחריה לפתח אפליקציות ארנק דיגיטלי אשר יתחרו בפלטפורמה המקוונת שלה המכונה "Apple Pay". מלבד זאת, אפל התחייבה כי תגדיר את אפליקציית Apple Pay כברירת מחדל באופן אוטומטי, בעת שבה מעוניין משתמש הפלטפורמה לקיים תשלום אלחוטי במכשירי החברה. 
אפל החליטה לבצע שינויים מהותיים בשורותיה בעקבות הלחץ הרב שהפעיל האיחוד האירופי עליה. על פי הדיווח, האיחוד האירופי איימה על אפל במתן קנס נגדה שיכול להגיע עד 10% מכלל ההכנסות הגלובליות שלה. 
על פי ההסכם, אפל מתחייבת כי היא תעניק יחס שוויוני למפתחים החיצוניים שלה בנוגע לתנאי עבודתם. כתוצאה מכך, אלו יוכלו לשלב אמצעי אבטחה ביומטריים, כמו למשל  Face ID,  באפליקציות התשלום ולהפעיל אותן על ידי לחיצה על כפתור הצד של מכשיר האייפון או באמצעות קרבה פיזית לצג התשלום.
לצד זאת, אפל תעניק למפתחים פתרון אבטחה מבוסס תוכנה. עוד התחייבה אפל, כי המפתחים לא יצטרכו לשלם לענקית על אותם שינויים מהותיים. לצד זאת, נודע כי אפל לא תגביל חברות חיצוניות שיהיו מעוניינות בהוספת כרטיסים אחרים, אשר אינם כרטיסי אשראי לאפליקציות הארנק שלהן. מלבד זאת, הענקית מתכוונת לממש את השינויים הללו עד ה-25 ביולי. על פי ההסכם, תוקף ההסכם עומד על עשר שנים לפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה